Gå til innhold

Police Car Chase Video Game

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bare ser en idè om dette på ett gaming board og lurer egentlig litt på hva dere bil-folk syntes om det. Threaden om det under;

http://discuss.futuremark.com/forum/showflat.pl?Cat=&Board=gaminggeneral&Number=4303128&page=0&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart=1

Selv syntes jeg det kunne vært kult. Uansett hvilken side av loven. Realistiske bil spill kan man da vel ikke si nei til. Og da få med litt action på kjøpet hadde jo ikke skada. Hva tror dere? Kunne dette funka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by e321

hm...tja det kunne blitt bra,MEN da burde det vært f.eks skyline, supra å alle super bilene som "underground" biler men allikevel bra utvalg på den andre siden av loven. Altså masse biler, masse baner, masse deler, REALISTISK(T)

Er helt enig med e321 her. Det bør være masse biler, masse baner, derav masse moro.

I'd envision 1 map that is just utterly MASSIVE in size and comes complete with a physics engine and many things to interact with.

Men EN bane? Nei, kunne vært flere, gjerne store baner syns nå jeg. Men for all del, en god idè som skulle vært realisert! Vært moro å kjørt rævva av snuten :)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

lyst på ett realistisk bilspill jeg, der man kan kjøre rundt i forskjellige land, etter landevegen.. spillet trenger ikke ha noen misjon, men att man kan laste ned nye land, hadde vært kult :)

Råne rundt i store norske byer.. hehe

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider