Swidish Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Hva er svakhetene på integrale? Hva skal man se etter om man skal kjøpe en? Og hva tåler drivverket? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 de er svake for rust,men det er jo eldre biler. det kan være tull med det eletriske nettet,men det er jo sånt man kan kikke over før man handler(att det ikke er fult av strømtjuver og ledninger som går på kryss og tvers) Kikk etter sprekker og rust ved frontruta og oppe under bakluka det er der de får det først(somregel) Drivverket tåler en god del,det som gir seg først er clutchen som er god for 280hk og ca 350nm. jeg får bygget ny motor i min 16v nå(ca400hk,blir gøy)og det eneste jeg skal gjøre er og forsterke kassa. men dette gjelder 16v,8v har svakere differ og annen kraftfordeling. håper det var til litt hjelp? send pm om det er noe du lurer på så skal jeg hjelpe/svare så godt jeg kan. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hjalp en god del ja. Takk Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 få no bilder / info om bilen da swidish. kule biler :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ca 280hk v/1.4bar, smidde stempler, rustfrie ventiler, datasprut++++, 18" alu hjul, mye gjort teknisk men trenger noe kosmetisk stell. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Kosmetisk? :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hadde ikke tenkt til å kjøre den stilen, men førerdøra og panseret er svart, håndtaket på døra bak på førersida er litt herpa, glasset på ene baklykta er løst, litt småriper og stein sprut i frontfangern og to små rustbobler ved frontruta. Men panseret vurderer jeg på det sterkeste å beholde svart.... Originally posted by Viking067 Kosmetisk? :-) Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 nice står en slik i larvik ganske pen! hvordan kom du ut av det med gamle golfen? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Vet om to Delta Integrale fra før av i Larvik... En mener jeg går på LS skilter, og er hvit... Har gått i Larvik i en årrekke.. Den andre er rød, og jeg tror en av mekanikerne på Peugeot/Mercedes kjører den... Anyways, hvor må du levere disse bilene for å få de serviced her til lands? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 var den på bertel o steen jeg tenkte på ja! ser ganske pen ut Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Og den uendlige flaksen min fortsetter... Tenningsmodulen på Integralen lider av seriøse problemer.... Eek: Fikk bare 65000 for golfen, ettersom jeg ikke hadde forsikra utover standar og den hadde gått rimelig langt. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per i Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by S-2000 Vet om to Delta Integrale fra før av i Larvik... En mener jeg går på LS skilter, og er hvit... Har gått i Larvik i en årrekke.. Den andre er rød, og jeg tror en av mekanikerne på Peugeot/Mercedes kjører den... Anyways, hvor må du levere disse bilene for å få de serviced her til lands? Dem fleste kan ta service på dem ikke noe problem.hvis du ikke skrur selv er det et firma i Oslo Bilsevice heter dem delte meninger om dem men det er merke verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ACAB Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Dem fleste kan ta service på dem ikke noe problem.hvis du ikke skrur selv er det et firma i Oslo Bilsevice heter dem delte meninger om dem men det er merke verksted. Vel, bilservice ja!! Jeg hadde nå min Maserati Ghibli der.. Lang historie kort.. Jeg tok den hjem igjen og fikset den selv! De kan sikkert mer om Lancia........ Siter AllCopsAreBastards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 personlig så hadde jeg ikke brukt bilservice uansett åssen bil det var jeg skulle ha fiksa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per i Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Driver eget verksted men føler at jeg ikke skal drive egenreklame well men dem fleste kan skru på dem,problemet er at det ikke er så mange som vil ha italienske og franske biler,jeg sier stortsett nei til dem. selv om jeg har eid noen av dem.derfor skrev jeg om det andre verksterdet,tror det skal være orginalverksted. det er jo dermed ikke sakt at dem er flinke :) Mvh per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.