Gå til innhold

Hjelp får ikek gnist på pluggene

Ranger emnet

Per-Henrik

Anbefalte innlegg

coilen?

Fordelerlokk?

hender rotoren brekker på volvomotorene og da får du 0 gnist. har skjedd meg 2 ganger.

den motoren har en slags tenninghjerne som sitter under filten på passasjersiden.. denne kan kanskje ha tatt kvelden..

men jeg ville begynnt feilsøking fra coilen og ut til fordeler\plugger

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transistroren er det den dere tenker på som hjernen eller??

i så fall så sitter den på venster fram skjerm, bak bateriet.

det siter stifter på motoren, Er det helt vanlig med transistor og stifter da? trudde det var haleliver jeg da??

Og så en ting til. Jeg har bare en lyd demper. det er den bakeste. det er litt gromere lyd i bilen når den går på tomgang, og når jeg ruser bilen litt så smeller det i potta. kommer jeg gjenom eu-kontrollen med det eller??

Lyd nivået trur jeg ikke e no problem

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Transistroren er det den dere tenker på som hjernen eller??

nei, men er ikke sikkert det er hjerne på 200k

i så fall så sitter den på venster fram skjerm, bak bateriet.

den som sitter bak batteriet er bare en styreenhet, den kan ha tatt kvelden.

det siter stifter på motoren, Er det helt vanlig med transistor og stifter da? trudde det var haleliver jeg da??

du mener ikke kondensator da? stiften, rotoren, fordelerlokket, kondensatoren kan ha gått...

Mål om coilen har 12V på + siden med tenninga på. Det skal den ha. Har den ikke det så legg ledningen til motorromsbelysningen inn på den og prøv da.. hvis du har den ledningen.. hvis ikke bare gi den 12V og prøv!

Og så en ting til. Jeg har bare en lyd demper. det er den bakeste. det er litt gromere lyd i bilen når den går på tomgang, og når jeg ruser bilen litt så smeller det i potta. kommer jeg gjenom eu-kontrollen med det eller??

det kan hende hvis du viser den på rett sted... min gikk gjennom med 13"ratt, sota baklykter og 3" effektanlegg, turbomotor i gle bil osv... flaks og uflaks :p

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider