Gå til innhold

S: '84 BMW 320i e30 delebil/rep.obj

Ranger emnet

aryx

Anbefalte innlegg

En venn av meg skal kvitte seg med gamlebilen min... Han har bedt meg om å finne en kjøper.

Bilen kommer enten til å bli solgt i deler eller som delebil.

Litt om bilen:

- Fangeren har fått seg en trykk på midten.

- Et vakumproblem på motoren som gjør at tomgangen er litt høy. Fungerer utmerket ellers.

Rust er jeg ikke sikker på, tror ikke det er allverden, da jeg tok vekk endel rust når jeg hadde bilen.

+ DTM-potte som kan høres flere hundremeter unna.

+ Øyelokk

+ Alt av deler/interiør skal være i fin stand.

Så om det er noen som er interessert i deler eller bilen kan de melde interessen. Jeg kommer antagligvis å hente bilen hit imorgen. Så da skal jeg prøve å få tatt noen bilder/film av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

hvordan er muligheten for skilter?

hva må gjøres?

Den må eu-godkjennes, kameraten min hadde allerede kjøpt seg ny bil, så han droppa det å leverte inn skiltene.

Har ikke oversikt over eventuelle mangler. Vil tro det ikke er noe alvorlig galt. Ser det har kommet litt rust tilbake, men tviler på at det er noe alvorlig rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FunnyGhost

den starter og går?

kan være inntresert i og ha den som en leke bil for vintern her. mange bort gjemte veier som man kan kose meg privat på her ;)

Den starter og går ja, det eneste som egentlig er feil med den er støtfangeren foran som har fått en dytt på midten.

Som sagt, jeg er åpen for bud. Om det blir høyt nok selger jeg, eller så blir det delesalg.

Spesielt med bilen er vel:

Jamex senkefjærer nypris: ca 2.000,-

DTM effektpotte nypris: ca 3.000,-

Øyelokk nypris ca 500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider