Gå til innhold

Fashen: Nissan Almera - Min almera (prosjekt-almera)

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

Bilen ser jo gjennomført ut... litt småtteri som skeiv bakluke og potter, men ellers.

Ikke helt min stil, men ja... virker da gjennomført ;)

Og fargen var pen!

jepp også fornøyd med fargen på den.

pottene skal jeg rette opp. må bare ha tid en dag først.

bakluka er nok uheldigvis permanent skeiv :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK, nå må dere skjerpe dere!, uansett, drit fin bil! har bare noen ting jeg vi komentere: fronten er alt for diger på den bilen, ser bare tragisk ut når den er så brei når hjula er dypt inne i hjulbuene. men ellers en lekker bil:)

takker og bukker.

hjula kommer lengre ut snart. skal spaces ut så det "fyller" opp litt bedre. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at Almera hadde aldri slått meg som en pen bil å style...

Før jeg så din :D

Må si du har gjort en god jobb i å få den bilen til å se pen ut. Små feil er det jo, men altså, hva kan man forvente. Du er da ikke 110% ferdig!

Gi f... i de andre som sier det er en drittbil uten å begrunne det, de bør holde kjeft. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget pen bil... det er flott at noen tørr å bygge på en så "uvanlig" bil.. fronten ble meget tøff med den nye grillen og lyktene.. bakenden blir sikkert også veldig bra om du får fikset bakluka og får tak i nye baklykter... må desverre si det at de skjermbredderne der ikke passet på den bilen.. men men smak og behag.. det blir sikkert seende mye bedre ut når du har fått spacere.. er du fornøyd så er det jo ikke så viktig hva andre mener.. cheers

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart tøff den bilen....blir sikkert mye bedre når du få på spacere så hjula fyller ut hjulbuene.....jeg skjønner ikke vitsen med at dere gidder og bry dere en gang vist dere syntes så mye negativt om bilen....jeg syntes det er jævla dårlig gjort og først masa om bilder....og når endelig Fashen kommer med bilder av bilen som han har jobbet lenge med, og sikkert er stolt av. Så kommer dere med bare masse barnselig dritt komentarer. jeg skulle gjerne ha likt og sett at dere som kommer med alle den dritten klare og gjennomføre et like bra bilbygg som Fashen har klart. Noe jeg vet jeg aldri har hatte eller kommer tell og ha skills nok tell og gjøra selv.....

Så drit i alle de negative komentarene Fashen, for bilen din er og blir fin

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

det er en flott bil ja, og bra at noen faktisk følger løpet helt ut ved å lage en skikkelig styla bil, mange bare snakker om å hive i V12'ere med 800 hester, og to 20" subber i trunken, men skjer aldri. du har et nydelig prosjekt bak deg Fashen

Lenke til kommentar
Del på andre sider