Gå til innhold

Fashen: Nissan Almera - Min almera (prosjekt-almera)

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fashen:

jeg mener å huske at GA14DE ikke heter sri.. eller sport.. Det er vel GA16DE motoren som heter det.. jeg har GA16DE i min sunny, og det er en SR.. Men nå finnes det flere versjoner av GA16DE motoren da.. en på 90 hk og en på 102 hk, som jeg har ;)

Men jeg anbefaler deg turbo igjen ;)

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo må til.hehe

jo faktisk sri og s er ga14de.

det ble endret fra sunny til almera

men 1.6 kan også være sri

så skal ikke være lettvint :P eneste konklusjon ga14de trenger turbo! :P

det er jeg så enig i, så når du finner et sted som lager, så skal jeg vite om det :D

1,4s her å vøtt :D (ga14de)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her har dere sikkert tenkt på, men 2 literen som sitter i GTi, passer den i almera? Er sikkert morsommere og lettere å trimme den? Og hvis det er omtrent samme motor som sitter i 200sx, hvorfor ikke bare få tak i en 200sx motor? Kan umulig koste så veldig mye mer en turbokit til 1400 motorn? Mulig jeg tar kjempe feil altså.. hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx(sr20det) er akkurat samme som GTIR(sr20det)som er akkurat samme blokka som 2.0l GTI(sr20de)

Men det er nok litt arbeide som følger med ja;)

i s14 å s14a å sunny gti-r er det SR20Det i primera GT å Sunny GTI å Alemera GTI er Det SR20DE sri har SR20De

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jeg så enig i, så når du finner et sted som lager, så skal jeg vite om det :D

1,4s her å vøtt :D (ga14de)

Er mange som lager turboer.... det har det vært i mange år.. men du finner nok ikke noe kit til en GA14DE motor..

Lage selv! det er tingen.. få noen til å sveise grenrør osv..

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som lager turboer.... det har det vært i mange år.. men du finner nok ikke noe kit til en GA14DE motor..

Lage selv! det er tingen.. få noen til å sveise grenrør osv..

jepp jepp nå er min almera 1,4 ferdig turbokonvertert, skal mappe den i dag! gleder meg som en unge! hehe.

får tak i grenrør til almera, men det koster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider