Gå til innhold

Fashen: Nissan Almera - Min almera (prosjekt-almera)

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å se bilen din på veien igjen...:)

Men det er lov å gi litt credd til de som har bygd den da... hellothere hehe

Deilig å endlig se en bil som er bygd på denne måten i Norge...blir nok ikke den siste...for de som tror dette er lett å gjøre må man tro om igjen....dette er vel et av de mest modifiserte karaosseriene som går i Norge...

Syns du skal holde stilen jeg bjørnar å la hjulbuene stikke langt ut fra felgene er tross alt slik den moten er!

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe selvfølgelig. lots of kudos til dere!

anbefaler alle som vil gjøre noe litt utenom det vanlig og ta kontakt

med eyecandyracing gutta. meget dyktige og mye gode ide`er.

så uten dere hadde den aldri vært som den er nå

og ja det er sabla mye jobb. det vet jeg. hehe litt tøft

og tenke på at ikke EN utvendig del ikke er modifisert. eller jo faen

pansret... eirik det må vi gjøre noe med! :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BJØRNAR! nice work my man! nydlig, når skal du gi meg en kjøre tur?

All *R*E*S*P*E*C*T* til deg bjørnar! har ingenting kritikk til deg, elaker bilen som den er ;)

peace :drive2

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg kommet til jobben, og kommer i dag med en litt lengre kommentar enn sist.:

kjedelig at folk skal snakke dritt om bilen, som trotts allt er påkoster flere hundre tusen, dere leste rett. - Lønningene til Bjørnar har i de siste årene gått til Almera, og Almera.. (men kebab og cola har vell noen % å).

Almeraen er en u-oppdaget bil, som har utrolig potensiale, bare se på denne nydelige bilen! cheers

Eyecandyracing har igjenn vist hva de er gode for, men Bjørnar vet jeg har gjort endel med bilen selv å, han har ikke bare latt gutta ta hånd om den (få ut noen ordentlige bilder på http://www.eyecandyracing.no nå eirik).

Bakluken, som blir kritisert er ikke PERMANENT skjeiv, å rette opp denne tar 5 min, bare det å gidde som er problemet, så det skjer.

pottene er litt skjeive, men å klage på det når det står kommentar under bildene, det er bare piss!

- samt å snakke om farge i røra å slikt - PISS! :hammer

Bjørnar, kjempeflott bygge, gleder meg til å se den på lørdagen, gleder meg skikkelig! :wave

kos deg så lenge, alle dere som skal klage, send PM, hold dere til topic, det står nederst i første post! :offtopic :deng

Vi som digger bilen, har gitt lyd fra oss.. :w00t

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vel et av de mest modifiserte karaosseriene som går i Norge...

Sett en hot rod før?

Litt mer enn plastikk og en runde med hjulbue valsa der i gården.

Men ellers pen bil så den rundt på jessheim i helga.. Merkelig at dørene omtrent står konstant oppe med det samme bilen er parkert.. Noen som er et behov for å vise fram?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en hot rod før?

Men ellers pen bil så den rundt på jessheim i helga.. Merkelig at dørene omtrent står konstant oppe med det samme bilen er parkert.. Noen som er et behov for å vise fram?

Missforstå riktig, var nok med tanke på gatebiler.. Det er nok gjort litt mer med bilen enn å "feste litt plast"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå meg rett, min kommentar var satt på spissen. hellothere

Men når man tenker på større karosseriforandringer som taksenking, splitting på midten for å bredde bilen osv. Så er det av en helt annen dimensjon enn det som er gjort her. Så tittelen "landets mest modifiserte karosseri" syns jeg ikke passet helt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en hot rod før?

Tenkte selvfølgelig på gatebiler nå......men så jeg glemte å skrive det i inlegget....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå meg rett, min kommentar var satt på spissen. hellothere

Men når man tenker på større karosseriforandringer som taksenking, splitting på midten for å bredde bilen osv. Så er det av en helt annen dimensjon enn det som er gjort her. Så tittelen "landets mest modifiserte karosseri" syns jeg ikke passet helt.

greit det.. for å avslutte hele greia endres det til "en av norges mer modifiserte gatebilkarosserier" alle fornøyd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider