Gå til innhold

Fashen: Nissan Almera - Min almera (prosjekt-almera)

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut detta! Er personlig ikke fan av den nye trenden med store hjulbuer og små hjul som så vidt synes inni hjulbuene.. Men smaken er som baken..

Kunne kanskje vært en ide å lakkere nedi motor-rommet og? Ser så helveis ut med en annen farge nedi motor-rommet en på resten av bilen..

Trodde aldri jeg skulle si det til noen, men jeg synes det mangler en vinge av et eller annet slag bakpå luka de..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe planen var og aldri vise fram motorrommet mitt så derfor gadd jeg ikke det :P

ellers er det jo en vinge på den da? en liten søt en som er tilvalg fra nissan.

Greit da.. Så den først nå.. Men uannsett så mente jeg en vinge som ikke er så anonym.. hehe.. Mangler likssom det lille ekstra, greier ikke sette fingeren på det.. Men noe mangler..

Hva er sideskjørta limt på med?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skulle gjerne kjøpt heile driden av han jeg. men han hakke svart

på spørsmål om pris :P kunne tenkt meg alt jeg. med ic og røring og datasprut etc.

Faen almera motorer går og går, min har gått 20100 nå, på tide med service? uansett er den like "sprek" som den var før se:p

kjempe bil dette, driftsikker og rimli i bruk..

vi ses til lørdag og søndag bjørnar, gleder meg til å få inspisert tralla og snakka skit, slik det ofte blir gjort! :p :hammer

lykke te med detaljene!!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til kritikk: Med tanke på at du har valgt og gjøre bilen veldig oppsiktsvekkende (for den er jo det). Så bør du kanskje vente at det kommer dårlige kritikker også. Så slutt og pes om og få kostruktiv kritikk.Kritikk er kritikk.

Så selv denne bilen live på Japsetreffet i går. Og må jo si at den er på en måte litt freesj :) Morro med noen som tar denne typen styling helt ut.

Skiller seg veldig ut.

Men selv om trenden er STOORE skjermkanter og "små" hjul... Så beklager jeg og si ,det ser ut som du ikke hadde råd til 20"... Synes dette faktisk ødlegger veldig mye for helheten av bilen,og jobben med hjulbuene,som så veldig bra gjort ut.

ALL SHOW,NO GO er vel dekkende for denne typen styling.

Men som sagt,en fet bil som skiller seg fra mengden.

Gratulerer med resultatet :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til kritikk: Med tanke på at du har valgt og gjøre bilen veldig oppsiktsvekkende (for den er jo det). Så bør du kanskje vente at det kommer dårlige kritikker også. Så slutt og pes om og få kostruktiv kritikk.Kritikk er kritikk.

Så selv denne bilen live på Japsetreffet i går. Og må jo si at den er på en måte litt freesj :) Morro med noen som tar denne typen styling helt ut.

Skiller seg veldig ut.

Men selv om trenden er STOORE skjermkanter og "små" hjul... Så beklager jeg og si ,det ser ut som du ikke hadde råd til 20"... Synes dette faktisk ødlegger veldig mye for helheten av bilen,og jobben med hjulbuene,som så veldig bra gjort ut.

ALL SHOW,NO GO er vel dekkende for denne typen styling.

Men som sagt,en fet bil som skiller seg fra mengden.

Gratulerer med resultatet :)

sier dette deg noe:

1,4s med 87 hester ogrinalt, chippet og turbo planer!

- gjør det det??

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier dette deg noe:

1,4s med 87 hester ogrinalt, chippet og turbo planer!

- gjør det det??

Hva er det med dere? Hvis dere er så ømme,hvorfor legger dere ut bilder etc da?

BILEN,som den var i GÅR.var ALL SHOW,NO GO- Dette er trenden nedover i Europa,mega styling,og diesel knattrende maskiner.

Kult at han vil ha maskin også,så han får ALL SHOW-ALL GO også da :)

Men,ikke vær så ØMME da,dere får tåle noe annet en skryt og berømmelse!

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere? Hvis dere er så ømme,hvorfor legger dere ut bilder etc da?

BILEN,som den var i GÅR.var ALL SHOW,NO GO- Dette er trenden nedover i Europa,mega styling,og diesel knattrende maskiner.

Kult at han vil ha maskin også,så han får ALL SHOW-ALL GO også da :)

Men,ikke vær så ØMME da,dere får tåle noe annet en skryt og berømmelse!

har dere lest hele tråden?

Fashen hadde turbo montert han, og bilen gikk ut av helvette, men så blei han stoppa og trua med rulle.. sånn er livet.

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke noe stress. kan forklare kjapt

20" går ikke på uten massssiiiiiveee modifkasjoner.

planen var 18-19" men det ble svært svært vanskelig. men vi får se hva som

skjer.

ellers kan jeg nevne at hvis jeg fortsetter på prosjektet fremover blir

den all show og littegranne go også. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider