Pingo Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 woho! skoda octavia rs stasjonsvogn har kommet !!! kan det bli bedre? :D Siter onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Jeg troooor nok det kan bli bedre.. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Takk for at du tar fra meg den lille gleden jeg har da.. :cool: Seff kan det sikkret bli bedre, men det er trosalt en skoda vi snakker om..... Siter onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Den høres rå ut da.. Er ikke så dyrt.. Ønsker egentlig at pappa kjøper en sånn, men så så jeg en GROM passat 2,8 v6 tdi her om dagen.. senka, 19" etc etc :D :D :D :D :D :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Jonte Den høres rå ut da.. Er ikke så dyrt.. Ønsker egentlig at pappa kjøper en sånn, men så så jeg en GROM passat 2,8 v6 tdi her om dagen.. senka, 19" etc etc :D :D :D :D :D :D Var det tdi, var det ikke en 2,8 men en 2,5. 2,8 er bensinutgaven. ;) De skodaene kommer nok til å dukke opp i en del småtrimmede utgaver rundt om i landet etterhvert og overraske en og annen sidrumpa 50-åring i sin "spreke" BMW, Merc eller Audi. well Mye bil for pengene hvis ikke tenker så mye på status og kjenner seg hjemme i kategorien: "Skoda - for nuftige mennesker" Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 sto 2,8 v6 tdi bakpå den.. stussa litt på det.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Kom tilfeldigvis over denne her. Ikke at jeg bryr meg, men det er sikkert noen som synes den er kul.. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 det er en ting som ødelegger alle skoda'ne.. og det er den forbanna grillen... og det var kanksje det styggeste på denne bilen også.. nesten så orginal grillen hadde vært penere... må da være noen som har fått til noe som ikke gjør den så ufattelig stygg?? føler lixom at dersom man bare hadde tatt bort den plastik-ringen så hadde den blitt mye kulere med en gang.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Silverboy det er en ting som ødelegger alle skoda'ne.. og det er den forbanna grillen... og det var kanksje det styggeste på denne bilen også.. nesten så orginal grillen hadde vært penere... må da være noen som har fått til noe som ikke gjør den så ufattelig stygg?? føler lixom at dersom man bare hadde tatt bort den plastik-ringen så hadde den blitt mye kulere med en gang.. enig. enig. og enig.. ellers er det for mye dilldall på den bilen forran.. den fangeren var ikke tøff. stygge inntak på panseret og de drittene på lysene var fæle.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Jonte sto 2,8 v6 tdi bakpå den.. stussa litt på det.. Da er det no kødd ute og går. Merkestrim :D På bensinutgaven står det 2,8 V6, men det på dieselen står V6 TDI (ikke volum altså). Med mindre de har startet med no nytt siste mnd. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Jonte Den høres rå ut da.. Er ikke så dyrt.. Ønsker egentlig at pappa kjøper en sånn, men så så jeg en GROM passat 2,8 v6 tdi her om dagen.. senka, 19" etc etc :D :D :D :D :D :D *kremt* jeg syntes da 330 lapper er bra med spenn jeg da ... Uansett så er den jævlig fin inni da :D Hehe. 180 hk og en toppfart på 230 km/h er ikke så veldig imponerandes, men det funker jo greit, men med litt modifiseringer, så ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg