Gå til innhold

Bilder : Driftescreenshots

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Langtur hersker hans? :) Alt gikk bra?

Hvordan likte dere lånke til den bruken?

FETE bilder gutter! gleder meg på film!! :dude:

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Langtur hersker hans? :) Alt gikk bra?

Hvordan likte dere lånke til den bruken?

FETE bilder gutter! gleder meg på film!! :dude:

Ja det ble en lang tur :) 7 timer opp på Fredag. 5 timer søvn. (Takk til Pudding for kost og losji) En lang dag med drifting på lørdag. Titting på råmaterialet fra dagen på kvelden. Så litt søvn og ned igjen på søndag. Var litt skeptisk til om jeg skulle komme meg hjem med bilen etter en dag med drifting. Det gikk bra. Gummilageret på mellomakselen to kvelden for 2 gang da. Så det ble litt vibrasjoner og skrangling på vei hjem.

Lånkebanen var helt konge å drifte på. Få rettstrekker. Bråe svinger tett etter hverandre. Litt humpete. Men det var egentlig litt tøft, hadde bilen vært stivere hadde den sikkert fått ganske mye mere juling. Det er store høydeforskjeller på banen som gjør det hele litt mere interessant.

Det var BMWCCN som arrangerte treffet. Veldig bra arrangement. så mye kjøring man ville fra 11 til 1730. Alle var veldig sladdevennlige. Mye hyggelige folk der.

Hans

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til denne filmen. :D

Off-topic: Ser du har blandt annet Kongsvinger i location Pudding, er du mye der? Og har du tenkt deg på BMW-treffet på Våler i helgen? Litt filming derfra hadde vært morro. Skulle tatt turen selv, men Kristiansand -> Kongsvinger (hjem) blir litt langt å dra for ett treff :(

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakanishu

Gleder meg til denne filmen. :D

Off-topic: Ser du har blandt annet Kongsvinger i location Pudding, er du mye der? Og har du tenkt deg på BMW-treffet på Våler i helgen? Litt filming derfra hadde vært morro. Skulle tatt turen selv, men Kristiansand -> Kongsvinger (hjem) blir litt langt å dra for ett treff :(

Mor og far bor i nærheten av "svinger" ja så jeg er der nede noen helger...

Men har ALT for mye videostuff på "vent" så nei jeg skal nok ikke filme noe mer med det første :)

Også trenger bilen min fire nye dekk ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Du kjører da ikke BMW? ;) ;)

Og så? :)

Drifta som fy på Opel treff forrige søndag! :) Er fryktelig tilpasningsdykning når det gjelder hva slags treff jeg er på! :) Hehe.

Forøvrig så står vel vi to i mye samme bås når det gjelder det der:)

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herskerhans: Hvordan tror du min 528i blir med m5 senkesett? har fått tak i det, og montert m5 sperre.. er forøvrig 218hester til d motsatte er bevist ;) (fortsatt usikkert)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Herskerhans: Hvordan tror du min 528i blir med m5 senkesett? har fått tak i det, og montert m5 sperre.. er forøvrig 218hester til d motsatte er bevist ;) (fortsatt usikkert)

MeSs

senkesett hjelper nok på drifteegenskapene, men krengestag er også viktig

krengestagene på min er veldig svake, samtidig som at foringene er temmelig slitte da. Med krengestagene fra M5 blir det bra har jeg hørt. 3.5 har 218 hester og 205. Mens 2.8 har 180 mener jeg?

har kjørt 2.8 endel. Den fungerer den. 3.5 har litt mere jevnt drag virker det som mens 2.8 har litt mere effekt topp.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider