dalan Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Selger mitt lite brukte JBL GTO 6506C frontsett Det er 165mm (6 1/2" ?) SPESIFIKASJONER: WATT : 225 WATT RMS : 75 FREKV.OMRÅDE : 70Hz - 21kHz FØLSOMHET : 92dB DELEFILTER : 12dB pris? 600,- Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Kan diskanten separeres fra diskanthuset slik at man slipper bruke det? :) Kunne vært fint som bakre dørhøyttalere det settet :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Zettie Kan diskanten separeres fra diskanthuset slik at man slipper bruke det? :) Jepp, ikke no problem! Originally posted by Zettie Kunne vært fint som bakre dørhøyttalere det settet :D Kjøp det da vel.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Tja, kan prøve meg på 500,- :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Zettie Tja, kan prøve meg på 500,- :D Står det budet til i morgen er det greit :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Fortsatt interessert? :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Nja, har nå egentlig kjøpt, men skal tenke litt på det.. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 sender du rundt om i landet? (må først sjekke økonomien litt merr nøje..) ;) mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 hva vis jeg kjøper den clarionspillern din og frontsettet samlet? kunne du finni fram e lur pris til meg så kjøper jeg vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 solgt? vil kjøøøppeeeeeeee den.. Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ikke solgt, by i vei :) Originally posted by Hayabuza hva vis jeg kjøper den clarionspillern din og frontsettet samlet? kunne du finni fram e lur pris til meg så kjøper jeg vettu! har fått inn noen bud på høyttalerne, men kan sette opp en lur pris til deg, hadde vært greit å sendt det samlet ;) Sender en PM jeg! Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 har sendt deg PM nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by anda solgt? nope Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hvor i landet bor du? nærheten av telemark så kan jeg hente det idag.. 500,-? Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg