Gran Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hvordan skal jeg vaske gulvtrekket? Har det løst og tenkte på å dytte det i vaskemaskina, dårlig ide eller? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Høyttrykkspyler.... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg har brukt vanlig teppe renser med lite munnstykke. Man kan også bruke vanlig vannsuger. bare spraye på med tepperenser såpe og suge dritten opp. Har brukt dette på stoff stoler også. Blir jammen en annen farge på dem når man er ferdig... he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Gran Hvordan skal jeg vaske gulvtrekket? Har det løst og tenkte på å dytte det i vaskemaskina, dårlig ide eller? Om du ikke har tatt valget enda så har jeg et tips til dette! Jeg har gjort dette på mange biler, og det har blitt som nytt! Kjøp tepperenser/skumrans på eller hva det heter, på biltema, hvitt skum på boks, spray teppet, la det virke i noe minutter for så å børste det skikkelig etterpå, kanske stiv børste, da dette har tørket, så støvsuger du hele teppet, volla!! som nytt :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by gsi-power Om du ikke har tatt valget enda så har jeg et tips til dette! Jeg har gjort dette på mange biler, og det har blitt som nytt! Kjøp tepperenser/skumrans på eller hva det heter, på biltema, hvitt skum på boks, spray teppet, la det virke i noe minutter for så å børste det skikkelig etterpå, kanske stiv børste, da dette har tørket, så støvsuger du hele teppet, volla!! som nytt :D Får prøve det når jeg kommer meg så langt da, hørtes minst slitsomt ut :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Om du ikke har tatt valget enda så har jeg et tips til dette! Jeg har gjort dette på mange biler, og det har blitt som nytt! Kjøp tepperenser/skumrans på eller hva det heter, på biltema, hvitt skum på boks, spray teppet, la det virke i noe minutter for så å børste det skikkelig etterpå, kanske stiv børste, da dette har tørket, så støvsuger du hele teppet, volla!! som nytt :D Jeg kjøpte en flaske av dette produktet: Som jeg tenkte å bruke til å rense teppe og seter i bilen med. Men hvordan skal det brukes, sånn som du sa det skal gjøres med å spraye på og la virke et par minutter, børste vekk og så støvsuge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Tror mequiars solgte slik spray til gulvtrekk rens jeg:D Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 kraftvask å høgtrykkspyler Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Om din vennegjeng er litt variert, kan du høre med noen om de kjenner noen som har en damprenser :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg