Veslepuzen Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Noen som har noen tips om Mustang treff i Oslo/Akershus/Østfolds området? :D Håper på tips, da jeg ikke er kjent i miljøet, men elsker bilene :D Siter ---Veslepuz--- "Fader Mustang, du som er stødig. Hellig være dine hester, på grusvei som asfalt. Forlat våre kjøre&hviletider. Led meg ikke inn i Volkswagen, og fri meg fra Audi!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Det er nok lite med treff nå for tida, men du kan se på www.norskmustangclub.com Her bruker det å ligge terminliste. Der finner du også skjema for innmelding i mustangklubben, noe som anbefales for en Mustang-entusiast. Koster 250 kroner i året. Da får du Mustang-Infoen fem ganger i året med rapporter fra treff og turer + diverse anonser for kjøp og salg. *Torky som sitter i ei Norsk Mustang Club t-skjorte nå :) * Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Om sommeren er det amcar treff hver første onsdag i måneden i strømmen, hvor det blandt annet er noen Mustanger... bl.annet en rød 68mod *sikle,sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Da jeg så posten til Essex kom jeg til å tenke på at en eller annen første dag i måneden om sommeren er det Right On treff ved Ponyparst / Tyrigrava Kro. Det er absolutt noe å få med seg for en Mustang-fan. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veslepuzen Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by Torky Det er nok lite med treff nå for tida, men du kan se på www.norskmustangclub.com Her bruker det å ligge terminliste. Der finner du også skjema for innmelding i mustangklubben, noe som anbefales for en Mustang-entusiast. Koster 250 kroner i året. Da får du Mustang-Infoen fem ganger i året med rapporter fra treff og turer + diverse anonser for kjøp og salg. *Torky som sitter i ei Norsk Mustang Club t-skjorte nå :) * Takker takker for tips og link :) Dette skal jeg se nærmere på ja.. :) Men jeg kan ikke dy mer her, du diskuterer tilfeldigvis ikke på flere steder? Som på vg, er et likt nick der, med samme mustang følelsene.. ;) Siter ---Veslepuz--- "Fader Mustang, du som er stødig. Hellig være dine hester, på grusvei som asfalt. Forlat våre kjøre&hviletider. Led meg ikke inn i Volkswagen, og fri meg fra Audi!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veslepuzen Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by Essex Om sommeren er det amcar treff hver første onsdag i måneden i strømmen, hvor det blandt annet er noen Mustanger... bl.annet en rød 68mod *sikle,sikle* Hmm.. Dette må jeg jo si er meeeeeget intresant for min del.. hihi Strømmen er jeg ganske ofte for å si det mildt, tre til fire dager i uka for å si det sånn :p Hvor på strømmen er detta, og når gjelder sommersesongen som startet? Siter ---Veslepuz--- "Fader Mustang, du som er stødig. Hellig være dine hester, på grusvei som asfalt. Forlat våre kjøre&hviletider. Led meg ikke inn i Volkswagen, og fri meg fra Audi!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg