Gå til innhold

Eu kontroll

Ranger emnet

partypulp

Anbefalte innlegg

viss du har fiksa alle feila som er på sjemaet. har de ikke lov å føre på nye punkter. så er bare å vise den om du du har gjort god jobb.. og ikke tulla med noen rusthøl.. skrutrekkern liker sånne :D:D

men absolutt er jo bare å ta en ny eu-kontroll er jo penger å spare på det kan være

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm jeg har noen 2erfeil.. og disse blir fikset i morra.. Men de kicka på at jeg har tona siderutene foran..

Men oim jeg tar en ny test.. kanskje de ikke kicker på rutene da..

Men om jeg tar en etterkontroll så ser de jo at jeg har fått en mangel på det før..

Derfor må det være bedre å ta en ny kontroll og håpe de ser litt mer mellom fingra på det verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Har fått div mangler på eu kontroll.. har tenkt å fikse det meste..

Spørsmålet er da;

Må jeg sende på etterkontroll, eller kan jeg sende på en helt ny eu kontroll? teller da den nye kontrollen istedet for den gamle?

Sist jeg godkjente bilen min kostet det 4-500 hvis jeg husker riktig. Jeg måtte fikse bremser, noen lys også likte han ikke vinduet mitt. Fikk også noe oljelekasje greier. Kom tilbake etter noen dager og ville bestille ny time. Da sa han at etterkontroll kostet 100-200 kroner, men fikk beskjed om og ta meg en tur på verkstedet og se om det var noen som gadd å se på bilen.

Sjekket bremsene på testeren, spylte vann på motoren for å se på vannet også sa jeg at jeg hadde time hos Hurtigruta carglass neste uke og da skrev han under på papirene og ville ikke ha penger av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider