erling Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 355 er den råeste bilen i verden faktisk. Så her kommer litt bilder. Legg inn bilder hvis dere finner noen som er "fixa" litt på. Den orginale vet vi jo hvordan ser ut.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 En med litt plast.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 fett fett fett.. MEN! VeilSide (og alle andre jumbo-sized plastic fantastic produsenter) har det med og holde seg UNNA Ferrari/Pininfarina design som er helt PERFEKT i utgangspunktet synes nå jeg! en gjør ikke sånt om en F355.. bææd! Ellers må jeg si at F355 har vært en av mine favorittbiler i LANG tid.. men.. 360 Spider har egentlig begynt og tatt over nå :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 F355 har alltid vært drømmebilen min! De er helt herlige! mmmm... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 355 er neste bilen jeg skal hente i tyskland,det blir bra!!!De har jo noen år på baken nå å er ikke så dyre å importere.Tror det blir en 1995 modell berlinetta, rossa corsa selvfølgelig!!! Skal nok style noe,men ingenting drastisk. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Synes egentlig det er finest når den senkes og får seg større og breiere hjul, + evt orange blinkere som måtte være rundt om. Det er passe styling. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 348---->355 Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Mange biler med hester på jo! Stili ass! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 i fare for og bli hengt så må jeg spore av topic!!! Detta er faktisk den råeste bilen i værden !! :D :D :D :D :D :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Hadde jeg fått kunne kjøpt en av di bilene så hadde det blitt en med sort hest... :( Tror jeg... Er forferdelig vanskelig valg! Skylinen er deilig da! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Enig med LilleGud. Ville mye heller hatt Skyline enn Ferrari! Ferrari er lixom blitt en "popstjerne" og "fotballkjendis" -bil. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by triggerhappy Enig med LilleGud. Ville mye heller hatt Skyline enn Ferrari! Ferrari er lixom blitt en "popstjerne" og "fotballkjendis" -bil. oppbrukt ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Excuse me - men Ferrari er Ferrari, og Nissan er Nissan... stor forskjell? Ja. Greit - Skyline er et lite unntak, men ellers så er ikke Nissan så utrolig spennende sammenlignet med Ferrari. Jeg hadde seff tatt en 355 forran en Skyline. Tror jeg. Måtte prøvekjørt begge først. Men uansett så er det og kjøre Ferrari ikke bare og kjøre bil - det handler om følelser.. Det er bare noe som føles så utrolig konge når en kjører en Ferrari.. og en Nissan er en Nissan, hvis en sammenligner på samme måten. :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by LilleGud oppbrukt ! hæh? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg