Gå til innhold

355

Ranger emnet

erling

Anbefalte innlegg

Originally posted by bidz

Excuse me - men Ferrari er Ferrari, og Nissan er Nissan...

stor forskjell?

Ja.

Greit - Skyline er et lite unntak, men ellers så er ikke Nissan så utrolig spennende sammenlignet med Ferrari. Jeg hadde seff tatt en 355 forran en Skyline. Tror jeg. Måtte prøvekjørt begge først. Men uansett så er det og kjøre Ferrari ikke bare og kjøre bil - det handler om følelser.. Det er bare noe som føles så utrolig konge når en kjører en Ferrari.. og en Nissan er en Nissan, hvis en sammenligner på samme måten. :)

Etter å ha kjørt Ferrari i jobbsammenheng i x-antall måneder må jeg si nok en gang at Ferrari er sinnsykt oppskrytt......har ennå ikke sittet bak rattet på Skyline, men hadde jeg fått velge mellom en Flat-Fiat (Les Ferrari) og en Skyline hadde det uten tvil blitt Skyline......

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SE UT!!...

så tenker man litt.....

får jo ikke no spesiellt lyst på Ferrari nå.. men en Skyline derimot...

dessuten.. å komme med en R34 er jo enda mer spesiellt enn å komme med en 355.. i Norge ihvertfall...

men på en annen side.. når man får litt fri blås og tømmer den røde hesten bortover gata, så får man jo flekker i buksa...

dessuten må man jo leve med å ikke se en dritt når man skal kjøre forbi, og måtte gå ut av bilen hver eneste gang man skal igjennom en bom el. i skylinen...

men av rent praktiske årsaker (les awd) så hadde nok valget falt på skyline.. men hjertet sier vel Fejjaji!...

uff nei.. sitte på høyre side å kjøre da gitt.. helvete heller.. blir veldig usikker jeg...

lukter nesten poll av dette her ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

SE UT!!...

men på en annen side.. når man får litt fri blås og tømmer den røde hesten bortover gata, så får man jo flekker i buksa...

Det gjør du ikke med en Skyline R34 ???? nei vel. :rolleyes:

men poll yeah Baby !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

kansje ikke orginal... :rolleyes:

Men hva med div turbo og tja.... 1300hk ? ekke værst det !!!

1300`? har du røyka for noe a?

dessuten.. skyline ser ut som en familie bil ved første øyekast.. ferrari er noe ALLE snur seg etter ca 15 ganer før de kommer over hva de har sett.. så snakker de med alle vennene sine etterpå.. "fyfaen jeg så den værste ferrari`n i dag.. fy faen.. feeeet ass" osv..

FERRARI helt klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

Excuse me - men Ferrari er Ferrari, og Nissan er Nissan...

stor forskjell?

Ja.

Greit - Skyline er et lite unntak, men ellers så er ikke Nissan så utrolig spennende sammenlignet med Ferrari. Jeg hadde seff tatt en 355 forran en Skyline. Tror jeg. Måtte prøvekjørt begge først. Men uansett så er det og kjøre Ferrari ikke bare og kjøre bil - det handler om følelser.. Det er bare noe som føles så utrolig konge når en kjører en Ferrari.. og en Nissan er en Nissan, hvis en sammenligner på samme måten. :)

seff tatt 355 foran skyline. trur du? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ingen tvil om at en hvilken som helst Ferrari er langt fetere enn en hvilken som helst Nissan.

Det handler om følelser som noen er inne på her. Ferrari er en bil man bil man blir glad i. Den har sjel!

Men det er jo godt vi ikke alle har samme mening da. Så får vi litt mangfold. :)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3ess/nos

Kan ikke jeg stikke innom strømmen med 355`en i sommer også kan en eller annen komme innom med den ene r34`en i norge så kan vi se hva som er råest!!!???

(Uff må nok vente vertfall 2 år uff,det er lov å drømme da!!!)Vil ha nå!!!!

hehe, r34 trekker nok ENDEL oppmerksomhet, den har jo aldri satt sine hjul her til lands;)

men ferrarien flyyyyr da. husker på gatebil, alle digga lyden til alle turbo-bila, men SAMTLIGE fikk gåshud og blei heeelt stumme når 355'en kom utpå banen, helrått!!

taunus med 600hk var liksom ikke så rått lenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andy156

Er jo ingen tvil om at en hvilken som helst Ferrari er langt fetere enn en hvilken som helst Nissan.

Det handler om følelser som noen er inne på her. Ferrari er en bil man bil man blir glad i. Den har sjel!

Men det er jo godt vi ikke alle har samme mening da. Så får vi litt mangfold. :)

jaha.akkurat som om det ikke går an og bli gla i en skyline.det er ikke akkurat en vanlig nissan det heller da.riktignok en nissan,men,ikke en helt vanlig en!!

tror ikke jeg skulle hatt så store vanskeligheter med og blitt glad i den bilen jeg nei,hviss jeg hadde hatt en da!men det er det mange år til jeg får råd til enda! :(

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbomonster vs Rendyrket sportsbil ???

Nissan er sikkert fin den, men den mangler "sjelen" til fellalien...

Sportsbil- begrepet er ikke nødvendigvis knyttet til antall hestekrefter og 0-100 tider..

En sportsbil skal være kompromissløse(helst) og gi føreren en kjøreopplevelse utover det vanlige.. da snakker jeg ikke om grep eller hvor fort man kan kjøre gjennom svingene. Det er snakk om lyd, bilens unike kjøreegenskaper og krav til sjåføren, og design..

Hadde jeg vært veldig rik så hadde jeg nok hatt en ferrari som søndagsbil og til å pynte opp garasjen:):)

Skyline?? Vet ikke, men kanskje som vinterbil???

Skal man ha en ekte sportsbil som er holdbar nok til dagligdags kjøring så velger jeg en porsche... selv om den mangler det spesielle som en ferrari har... Ferrari er mere finværsbil/ utstillingsbil, synes jeg...

Leste om en kar som hadde byttet fra en 600HK skyline til en Porsche 993... 993 var langt fra like sprek, men iht eieren så var det en mere finstemt og spesiell bil..

Kjørte nissan maxima SE i staten for noen uker siden... fin bil å kjøre (men litt daff), men designet likte jeg ikke.. kjørte "rally" opp pikes peak med den, brekksladder rundt de krappeste svingene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider