Predator Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Ingen tvil Ferrari!! :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Mats`ern 1300`? har du røyka for noe a? dessuten.. skyline ser ut som en familie bil ved første øyekast.. ferrari er noe ALLE snur seg etter ca 15 ganer før de kommer over hva de har sett.. så snakker de med alle vennene sine etterpå.. "fyfaen jeg så den værste ferrari`n i dag.. fy faen.. feeeet ass" osv.. FERRARI helt klart Det er blitt laget en Skyline med 1280hk, 0-300 km/t 13,8 sek, topphastighet 440 + km/t. Tror det er NISMO som hadde jobben. Finner ikke igjen siden hvor jeg så dette, men denne bilen snur alle seg etter. HELT RÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Her ligger det noen kjappe skyliner: http://www.exvitermini.com/records.htm Her ser vi jo også en som har ca 1350 hk http://www.exvitermini.com/r33specs.htm på en av videoene under "movies" er den bremset til 852,9 kw ~ 1159, 9 hk. Hvis du leser litt rundt på siden så er det å lese at de ikke tok ut maks. Men jeg er ikke i tvil jeg helder, ferrari så absolutt!! - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Dette greine med sjel er opptil hver enkelt da! Generelt sett har kanskje en Ferrari "sjel", men når det kommer til personlige meninger, så er det ikke noe fasit svar. Spør deg sjøl. Hvordan er forholdet ditt til bilen din? De fleste her har nok et godt forhold til bilen sin. Dere er glade i bilene deres? Hvis dere er det, så er dere ikke glad i den firkanta boksen dere ser på. Dere er glad i hele bilen. Og det mener jeg gir den sjel helt automatisk. Dere er ikke overbeskyttende mot bilen deres for ingenting... Ikke kan bestemme hvilken av disse to bilene som har sjel. Generelt sett, så ville nok Ferrari'n vinni "undersøkelsen". En "gjennomsnitts nordmann" vet ikke hva R34 er engang. Men en fællali, det er sånn superbil! Mange år med tradisjoner. Jess jess...Fællali hal sjel! (Prøver ikke å provosere noen nå) Poenget mitt er uansett at alle biler kan ha sjel. Det kommer an på hvert enkelt menneskes personlige mening. Just my two cents....:) Jeg blir vel halshugd eller no nå...:D Jo...også er Skyline'n råest seff :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 SKYYYYYYYLIIIINNEEE..... Hadde tatt en Skyline jeg.. Verdens beste bil!:) Foresten, så kan man nesten ikke kalle Skyline for nissan... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Robert SKYYYYYYYLIIIINNEEE..... Hadde tatt en Skyline jeg.. Verdens beste bil!:) Foresten, så kan man nesten ikke kalle Skyline for nissan... :) Den er designet av Nissan, laget av Nissan og markedsført og solgt som en NISSAN !!! nei. klart det ikke er en nissan ??? hva er det som ikke er nissan ???? noe grunnlag på din bemerkelse ??? :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 han mener jo det at et merke som nissan som lager primera, almera, sunny osv osv ikke kan lage biler som faktisk er litt tøffe og skiller seg ut... men, alle bilmerker har jo en sportslig bil avdeling.. synes skyline er tøff jeg.. ferrari var tøft før når jeg ikke hadde så mye peil... MEN, jeg har sykt lyst på en 550 maranello :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by LilleGud Den er designet av Nissan, laget av Nissan og markedsført og solgt som en NISSAN !!! nei. klart det ikke er en nissan ??? hva er det som ikke er nissan ???? noe grunnlag på din bemerkelse ??? :rolleyes: Det er jo en Nissan, men altså kan ikke sammenlignes med f.eks. andre Nissan'er.. Dessuten er vel folka som lager/produserer Skyline bilene i en separert avd. fra resten av Nissan's design/ingeniør folk o.l. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Altså, før var Skyline ett eget merke, uten noe tilknytning til Nissan... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by famir Altså, før var Skyline ett eget merke, uten noe tilknytning til Nissan... jepp, men det er _leeeeeenge_ siden.. var vel på 70-80 tallet Nissan kjøpte opp Skyline.. hvis ikke enda tidligere. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Mye snikk-snakk her, og lite bilder av 355.. :) Her kommer et par, ikke akkurat verdens enkleste bil og finne modifiserte utgaver av heller da.. Koenig F355: -0 - 60 mph 3.9 seconds -447.4 kw / 600.0 bhp @ 7820 rpm -560.0 nm / 413.0 ft lbs @ 6430 rpm Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Par til av Koenigen: Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 hviss jeg absolutt skulle hatt en ferrari 355 skulle det vert en 355 F1, som har vert innom kongen sjøl: König. Tror ikke at bilen lekker mindre selv om den er modifisert, MEN den drar no inn i granskauen bedre :D ellers ville jeg foretrukket en Skyline helst en 400R :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg