Gå til innhold

Kjøp av a3

Ranger emnet

Mission

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny bil. Jeg har ikke lyst til å legge i mere en maks 165 000. De bilene jeg vurdere er A3 eller Bora.

Så på en mørkeblå 1,8 idag. 1997 modell som hadde gått ca 85 000. Skinn seter, klima 18"OZ felger+++ Bilen var helt strøken både innvendig og utvendig. (Viktig for meg) Og ellers var den helt orginal, men meget velhold. Pris var på 148 000. Er dette dyrt?

Synspunkter mottas med takk. Vil også gjerne høre litt om A3 og bora, både positivt og negativt.

Om noen vet om biler i denne prisklassen, er det bare å gå beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg lette ganske lenge før jeg fant min A3 siden det ikke kryr av biler med 1.8T, quattro, navi, AC ++ til en bortimot fornuftig pris. Jeg fant heldigvis en slik bil etterhvert, og det eneste jeg angrer litt på nå er at jeg ikke tok steget opp til S3 først som sist..

A3 er en utrolig morsom bil å kjøre; liten og lettkjørt og med litt fristert motor så blir det virkelig morsomt. Jeg gleder meg til vinteren :-)

(og håper at overgangen fra 'skikkelig quattro' med to manuelle sperrer til Haldex ikke blir alt for ille..)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har planer om å selge min '98 1,8T med skinn, klima, 17" sommer 16" vinter for 169k. pm meg hvis du er interessert. Bilen har gått 105000.

Har ikke fått lagt ut annonse på den enda.

'99 Yamaha YZF 600R Thundercat

'98 Audi A3 1,8T

x '89 VW Transporter Camping

x '74 Porsche 911 Targa 2,7

---

Har du sagt A må du si 3

There's no cat like a thundercat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Bora, er kjempefornøyd. En kamerat har A3. Han og er kjempefornøyd. Vi har begge 1.8T. Kjøp det når du først er i gang. Har kjørt A3 både med 1,8 og 1,6. Det er ikke like gøy, og de har ikke noe særlig tunings potensiale. Av utseende liker jeg Bora best, men jeg er jo ikke akkurat objektiv. ;) Det er også mye bedre plass i den. Skal du ha A3 er Facelift utgaven som raboc har ganske mye penere(og dyrere)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider