Glacius Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 GLACIUS: Hey ppl me and BOCH had decided to do a concept togehter and this is it we made this ordinary Celica into a crazy Import ..what I did was 1.brushed the bumper from scratch added cooler (boch modified it) I brushed all the colour and relfections and I added my GOLF lip and I brushed some extra highlights and glossyness.I also brushed the CElica into the magazine I I adde my EVO vinyls slitly modified .and I added some partner decals. I think me and BOCH did a splendid job and us to workin togheter was a dream come true =D hope you like this project Best regard Glacius BOCH: Hi guys... like glac says, we decide to do a good chop together... all airbrushed... with a lot of details... 2.I make all carbonfiber parts, and arches,... but all parts in the car are worked together. Glac is a splendid airbrusher.. hope we can work together another time... cheers. Original: Street version: Import version: Crazy Import version: Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 venta på at den skulle kommer her å..og endelig så kom den;) som jeg sa på digimods..så inni hakkebakken fet...:D :D er det du eller boch som har ordnet dekalene?? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 nice nice nice .. drit bra som alltid.. selv om jeg synes det ser litt rart ut det vinduet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by MSpeed venta på at den skulle kommer her å..og endelig så kom den;) som jeg sa på digimods..så inni hakkebakken fet...:D :D er det du eller boch som har ordnet dekalene?? takk alle hehe mSpeed det er meg some har brusha decalene ;) jeg har brusha det meste hehe men boch style ligge over hele bilen digger stylen hans sykt . :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Syke syke mennesker!!!!! Noe av det råeste jeg har sett!! damndamn Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Sier det en gang til jeg: Virkelig rått!!! Dere er drit gode;):D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Konge! Dere er bare best :D Stå på :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 er det mulig? dere er sykt rå i ps. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 zein: u are my hero ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 bøyer meg i støvet Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 :eek: må bare si, de var kule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 det der var nydelig... sitat glacius: "jeg er egentlig ikke noe flink å brushe...." Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 veeldi bra......men det ligner ikke deg å beholde de originale setene? Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mach1frh Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Det dærre der var bare imponerende. Utrolig fett!!! Siter - 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen) - 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Fet ass. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg