eirikoo Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 I hvilke butikker får man dette til PC nå? Har det kommet til Norge ennå? Har ringt litt rundt, men ingen har det.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 til dere som ikke laster ned, spillet fåes hos Spiderman i Oslo. Er kommet gjennom Rally School nå, bortsett fra den siste SS testen på advanced. AGH! Men skikkelig bra, og realistisk. Kjører sef Subaru. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Tror ikke jeg tørr å kjøpe, før jeg vet om d virker.. Alle som ikke får cracken til å virke kan jo skrive inn specs osv her: http://fileforums.com/showthread.php?t=64060 MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Nå har jeg kjørt ferdig hele skolen, og har begynt på rally season som rookie. Har kjørt ferdig England, Japan og Finland med gull i alle. :D Mess: Hvis det ikke funker, er det bare å levere det tilbake? Man burde støtte utviklerne og kjøpe et slikt spill syns jeg. Hadde flere kjøpt, ville nok prisene dette og.. (muligens) De får hvertfall flere penger inn og kan lage enda fetere spill. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB300CE Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Fryktelig vanskelig! :) Siter http://www.soakingwet.net/MB300CE.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Jeg har lyst til å kjøpe spillet på PS2 men er er usikker da jeg har 4 andre rallyspill som støver ned. spm: 1. Oppfører bilen seg fortsatt som en luftputebåt på grus slik som i Colin ? 2. Oppfører bilen seg fortsatt som et par sløve carvingski på asfaltetappene uansett oppsett slik som i Colin ? 3. Er det vanskeligere enn WRC ( les: hold gassen i bånn og sving ) Jeg vil ha en simulator ala GT3/4 men bare i skogen for i svarte... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Arildh: Du blir IKKE skuffet! Løp og kjøp. Det er det eneste realistiske rallyspillet jeg har spilt. Du kommer nok til å være frustrert noen timer før du får greie på det, og kjør gjennom hele rallyskolen først. Basic og Advanced. Kan anbefale det på det sterkeste! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Toppers! Da blir det Burns på meg til helga. Man må jo ty til sofaracing nå som alle banetreffene er over. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by arildh Toppers! Da blir det Burns på meg til helga. Man må jo ty til sofaracing nå som alle banetreffene er over. Bra! :-) Fortell gjerne hva du syns. PS: nå begynner jo sesong nr 2 snart. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Dette spillet virker meget bra! Er bare veldig synd at det er umulig å spille med Keyboard:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KA_Thorsen Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Ekstremt bra spill, spiller det med force feedback ratt og det er ein egen opplevelse:D:D:D, er faktisk helt umuligt med keyboard.:( Siter 1994 mod 405 pug, 17" tsw zenon, stort stereo, reactive filter, effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Funket ikke på min pc, går ikke hvis man ikke har pixelshading ellerno på skjermkortet, så GF4 kortet mitt var ikke bra nok :( Jævla teit at det ikke går an å skru av shading tullet. Så fyrte jeg det opp på en 3ghz maskin her, funka fett :P Går helt greit med tastatur, men man må trykke så jævlig mye hehe. tykker på piltastene 300 ganger gjennom en sving :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Funket ikke på min pc, går ikke hvis man ikke har pixelshading ellerno på skjermkortet, så GF4 kortet mitt var ikke bra nok :( Jævla teit at det ikke går an å skru av shading tullet. Så fyrte jeg det opp på en 3ghz maskin her, funka fett :P Går helt greit med tastatur, men man må trykke så jævlig mye hehe. tykker på piltastene 300 ganger gjennom en sving :D hvordan skjermkort er det på den pc'n du fikk det til og funke på. må få meg nytt skjermkort, for hverken kjørt cm04 eller richard burns. kommer inn på begge, men klikker før jeg kommer inn på første meny. skikkelig kjipt, har nettop handla ny cpu og hk for og få spilt nettop disse to spilla. andre med skjermkort anbefalinger er også velkommen til og gi meg anbefalinger! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Jeg kjører på Radeon 9700PRO. Har du prøvd siste drivere til kortet ditt? Tittet på hjemesiden til spillet for hint? Tror det følger med gratis support på kjøpet med spillet. Evt så kan sikkert gutta i butikken kontakte utgiverne for råd.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 har lasta ned siste driverne ja. har "kjøpt" spillet på suprnova.org, så dårlig med support på meg. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg