MeSs Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 kommer ikke inn engang jeg.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Atle Dreier Er slikt virkelig akseptert her på forumet? nonono Har ikke du noen gang hatt lyst til å prøve et spill uten å måtte kjøpe det? Som regel inneholder demoer minimalt av hva du faktisk kan se i spillet. Jeg er glad til at jeg valgte å laste det ned enn ved å betale for det. Til dette spillet egner ikke tastatur seg i det hele tatt, noe jeg har fått erfare. Hvorfor skulle ikke warez være akseptert? det finnes så mange bilspill og masse annet kult i statene som vi i Norge ikke kan få tak i på andre måter. PGA warez har jeg spart mangfoldige tusen på spill som har virket lovende, men ikke har holdt mitt mål overhodet. Er ikke helt sikker på dette, men forsøker alikevel. Er det ikke sånn at det er lov å laste ned men ikke dele? :D Så i bunn og grunn, er ikke oss som gjør det gale, er vel heller personen som deler ut som gjør det...? ;) MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112760&cks=SER er på vei :) Vel anvendte penger håper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Jeg sa ingenting om moralen bak dette, og skal overhodet ikke si noe om min egen praksis, i så måte. Syns bare det er litt rart at det er så åpent akseptert på et offisielt forum som dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Greit ratt, så lenge det virker. Har vært uheldig selv, og kjenner mange som har vært uheldige med byggekvaliteten på dette rattet, men det er et supert ratt når det virker. Egentlig så er det mest pedalene som er problemet, men det er relativt enkelt å fikse på dem, sånn at de funker bedre, og lenger om gangen. Gjør et søk på 'MOMO pedal fix' på http://www.racesimcentral.com ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Atle Dreier Greit ratt, så lenge det virker. Har vært uheldig selv, og kjenner mange som har vært uheldige med byggekvaliteten på dette rattet, men det er et supert ratt når det virker. Egentlig så er det mest pedalene som er problemet, men det er relativt enkelt å fikse på dem, sånn at de funker bedre, og lenger om gangen. Gjør et søk på 'MOMO pedal fix' på http://www.racesimcentral.com ;) 2 års garanti, så det går nok greit :) Jeg får heller spille litt snilt med det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Atle Dreier Greit ratt, så lenge det virker. Har vært uheldig selv, og kjenner mange som har vært uheldige med byggekvaliteten på dette rattet, men det er et supert ratt når det virker. Egentlig så er det mest pedalene som er problemet, men det er relativt enkelt å fikse på dem, sånn at de funker bedre, og lenger om gangen. Gjør et søk på 'MOMO pedal fix' på http://www.racesimcentral.com ;) Hadde du giddi å pastet hvordan man fikser det her? Måtte ha user der for å søke, såvidt jeg kunne se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Her er en tråd om det på Live For Speed forumet. I den tråden kommer en link til denne , som er det jeg gjorde, og som funket! http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=163296&highlight=momo+pedal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Atle Dreier Her er en tråd om det på Live For Speed forumet. I den tråden kommer en link til denne , som er det jeg gjorde, og som funket! http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=163296&highlight=momo+pedal Herlig, takk :) Bare håpe komplett får sendt det snart da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Atle Dreier Er slikt virkelig akseptert her på forumet? nonono Tja....d var d jeg og tenkte på da jeg leste om Street Legal Redline og andre spill som har vært diskutert her. Og siden ingen av moderatorene sier noe på det, kommer det vel bare til å fortsette! Og det skader ikke meg noe...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 noen som vet hvor jeg finner cracken ?:P finner den faen ikkje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 RBR er f*en meg vanskelig.. blir nesten kjedelig.. hehe. har det på xbox. Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Nismoo Tja....d var d jeg og tenkte på da jeg leste om Street Legal Redline og andre spill som har vært diskutert her. Og siden ingen av moderatorene sier noe på det, kommer det vel bare til å fortsette! Og det skader ikke meg noe...:) Det kunne heller ikke fås tak i på andre måter tror jeg...? ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 nå har jeg endelig fått lasta ned spillet og instalrt det.. det fungerer som en drømm på pcn min:) alt går glatt og det har aldri klikket;D. jevlig artig spill men vansklig, me litt trening så blir det bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Da har jeg fått ratt :) Synd jeg måtte på jobb før jeg fikk testet skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg