Complexion Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Har bestemt meg for å fikse opp bilen min nå. Har 10-12 000 kroner til disposisjon for tiden. Jeg ønsker meg en tøff front, stilige sideskjørt og et kurrant hekkskjørt. Merke og slikt gjør meg ikke noe, bare de ser bra ut. Er det noen som ville være så snille å sette sammen et forslag? Bilen er original, med kun grøftelykter og 2 stk sett alufelger som "ekstra". Senere skal vel ruter på siden bak, og bakruten sotes, samt at det skal fikses litt her og der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 hmm..et (standard) tips er jo m3 styling, dvs m-front, m-hekk innsats,slik at du kan bruke org hekk, m3 skjørter, med dette er du vel oppe i ca hmmn..4000+1500+2500= 8000,- Da har du litt til å bruke på hvite blinklys samt røde/hvite baklykter, eventuelt senkesett? eller du kan bruke pengene på å lakkere delene :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Complexion Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 M-styling ja...kanskje det er noe. Vil ha noe som gjør at den ser litt rå ut. Burde vel kanskje lakkere delene også ja. Lykter og slikt får jeg eventuelt ta i oktober. Har du noe bilde som viser hvordan den vil se ut? Den vil vel ikke bli helt lik en M3? Noen som har noen andre forslag forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Prog_Kick hmm..et (standard) tips er jo m3 styling, dvs m-front, m-hekk innsats,slik at du kan bruke org hekk, m3 skjørter, med dette er du vel oppe i ca hmmn..4000+1500+2500= 8000,- Da har du litt til å bruke på hvite blinklys samt røde/hvite baklykter, eventuelt senkesett? eller du kan bruke pengene på å lakkere delene :rolleyes: Har ingen siden hvor de selger m3 styling a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 http://www.schmiedmann.dk Dem bruker motortechik i skien, men sidene for schmiedmann er best..der er det masse småknask ;) Hvis du vil donere litt styling til meg så gi meg gjerne beskjed ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 blir det ikke litt får i ulve klær? mener en 318i som ser ut som en m3, folk vil tro du har en m3 med dårlig lyd og dårlig fart.. om det var min bil ville jeg heller sett på noen andre typer styling Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by exuz blir det ikke litt får i ulve klær? mener en 318i som ser ut som en m3, folk vil tro du har en m3 med dårlig lyd og dårlig fart.. om det var min bil ville jeg heller sett på noen andre typer styling Spiller vel ingen rolle. Mannen har lyst å style bilen sin, og da får han vel få lov til det. Complexion: Som folk sier her, Mtech front, hekksats og skjørt gjør MYE. Ellers ville jeg også spandert på meg et sett med sidelister, også fra Mtech. Koster rundt 1000 lappen. Har du noen planer for interiøret også? Du kan jo koste på deg et effektanlegg også, kommer på rundt 2 lapper fra Simons. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Complexion Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Det er mye jeg vil gjøre med bilen, og jeg har funnet ut at jeg må starte et sted :P Begynner med disse delene, hvis ingen har noen sterke innvendinger med det; Front: Sideskjørt: Bakfanger: Ble tilbudt en rimelig god rabatt på disse delene, og jeg mener de vil gi bilen en god start på stylingen. Senere, om ikke så mange mnd vil jeg gå for hvite blinkere, tøffe røde/hvite klare baklys osv. Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Likte ikke helt fangerne. Skjørtene går ann. Hvor bra tilbud har du fått på dette da? Hvis du vurderer det fremfor Mtech\Mtech kopi styling. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Complexion Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Nå har jeg ikke kikket på den stylingen du nevner, men jeg skulle få delene for 10500 kroner. *se på Mtech-stylingen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Med Mtech, trenger du ikke ny bakfanger, bare satsen. Og frontfangern ser mye bedre ut, + at du har muligheten for GT leppe forran noe som er rått synes jeg. Den kommer orig. fra M3 GT. Satsen koster rundt 1000 kr, frontfanger mellom 2500 og 3000 (kopi) og skjørt på rundt 3000 mener jeg å huske. Husk at du trenger lakking i tillegg! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Complexion Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg veit. Fant ut at lakkeringen kan bli veldig dyr, hvis jeg ikke får en kamerat av stefaren min til å gjøre det for meg. Har du noen bilder av biler med stylingen du nevner? 3000 kroner er kjekt å spare synes jeg, i og med at jeg da kan legge de pengene i nye lykteglass osv. Dette forutsetter selvsagt at jeg liker stylingen da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 En original M3. Her ser du fangere, lister, speil etc. Du ser ikke detaljene så godt her. Hekksatsen: Med GT leppa: Og en utrolig fin M3 sedan jeg faktisk fant: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Complexion Jeg veit. Fant ut at lakkeringen kan bli veldig dyr, hvis jeg ikke får en kamerat av stefaren min til å gjøre det for meg. Har du noen bilder av biler med stylingen du nevner? 3000 kroner er kjekt å spare synes jeg, i og med at jeg da kan legge de pengene i nye lykteglass osv. Dette forutsetter selvsagt at jeg liker stylingen da ;) Se på de øverste bildene Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 e36 m3 front,sideskjørt,sidelister,speil,m3 bakfanger med hekksats.. best!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg