Gå til innhold

Styling til e36 - 318i, 91mod.

Ranger emnet

Complexion

Anbefalte innlegg

Originally posted by Complexion

Det er mye jeg vil gjøre med bilen, og jeg har funnet ut at jeg må starte et sted :P

Begynner med disse delene, hvis ingen har noen sterke innvendinger med det;

Ble tilbudt en rimelig god rabatt på disse delene, og jeg mener de vil gi bilen en god start på stylingen. Senere, om ikke så mange mnd vil jeg gå for hvite blinkere, tøffe røde/hvite klare baklys osv.

Hva synes dere?

Jeg synes M-tech stylingen er et mye bedre alternativ til den du lister opp her... Men for all del... hvis du liker dette bedre, er det bare å kjøre på, og ikke bry deg om hva folk sier...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Jeg synes M-tech stylingen er et mye bedre alternativ til den du lister opp her... Men for all del... hvis du liker dette bedre, er det bare å kjøre på, og ikke bry deg om hva folk sier...

Enig, når det kommer til styling bør du velge det du syns ser bra ut og ikke bry deg om hva andre synes. Hvis alle hadde hatt mtech på bilen så er det ikke sikkert det hadde vært like kult lissom..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode forslag her har jeg inntrykk av ja:)

Senking er dessverre ikke et alternativ akkurat nå, da jeg ikke vil komme opp i gårdsplassen min engang :p

Lakkeringen og monteringen av stylingen er også så godt som fikset nå, så det er egentlig bare bestillingen som gjenstår.

Skal kikke litt rundt til, men etter hva jeg har blitt anbefalt er eyecandyracing.no veldig kjekke og handle med. Selvsagt MÅ jeg ikke handle der, hvis det er noen andre som har noen bedre alternativer, så for all del - list dem opp :)

Ønsker å kjøpe alle deler fra samme sted, for å slippe mye surr og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Prog_Kick

hmm..et (standard) tips er jo m3 styling, dvs m-front, m-hekk innsats,slik at du kan bruke org hekk, m3 skjørter, med dette er du vel oppe i ca hmmn..4000+1500+2500= 8000,-

Da har du litt til å bruke på hvite blinklys samt røde/hvite baklykter, eventuelt senkesett? eller du kan bruke pengene på å lakkere delene :rolleyes:

Ingen som vet om en skikkelig, norsk side som selger alt dette? Hadde vært fint å fått avklaring på dette, siden det så ganske pent ut det også.:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det så jeg ;)

Kikker litt på Powerzone.no nå også, på noe rieger infinity-styling. Noen som har noen erfaringer med powerzone.no?

Legger ved et par bilder;

Front:

bmw-e36-compakt-infinity-fr.jpg

Sideskjørt:

bmw-e36-infinity-kit.jpg

Hekkzkjørt som bare festes på original fanger:

bmw-e36-compakt-m3-hekkfang.jpg

Kanskje det ikke var noe spesielt fint i det hele tatt? Jo mer jeg kikker, jo mer usikker blir jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjøpt noe fra Powerzone, så skal ikke snakke ut fra egne erfaringer.

Men det jeg har hørt er at de er helt på trynet. Det er ikke lenge siden det var rett før de gikk konkurs.

Folk som har bestilt har venta i 6måndter etc osv.. mange tråder om det her på forumet.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider