Gå til innhold

Advarsel til bil eiere!! Idiot fra Jessheim er i gang!

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GTI-R

får poste det samme som jeg posta på BE-4-YOU:

denne karen kjenner jeg til. han er ganske dreven på svindling og er godt kjent i lokalmiljøet her på jessheim. han har ganske mye på seg fra før, bl.a. lån av biler med falsk identitet, tyveri av kamerautstyr etc. han satt inne i fjor om jeg ikke husker alvorlig feil. ikke så mye som lån bort bilen til ham, fordi han grisekjører den til den kollapser, og deretter går han fra den.

HVEM ER DU DA???NAVN???SAND JA!!!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha med meldingen under som han laget en egen tråd på. Den krydrer det hele litt ekstra,

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=48272

Tittel: Barnslig!!!!!!!!!!

DERE VET HVA DERE DRIVER MED???????

Kanskje dere burde vite mere om saken før dere begynner å legge ut ting om meg på nettet!!!!!!!!!

OM DU AUDI RS2 IKKE FIKK LØRDAGS GODTERI, BEHØVER DU IKKE Å LIGGE I SENGA DE I EI UKE Å GRINE FORDI EN FYR KJØRTE BILEN DIN I ETT PAR TIMER!!!!!! OG KANSKJE DU BURDE REVURDERE TANKEN MED Å SI TING FØR DU TENKER DEG GRUNNDIG OM NESTE GANG......!!!!!!

DU KAN VÆRE GLAD DU FIKK IGJEN BILEN DIN DU!!!!!

OG DERE ER FLINKE JOURNALISTER....LEDIG JOBB I SE OG HØR!!

*glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår