Gå til innhold

Advarsel til bil eiere!! Idiot fra Jessheim er i gang!

Ranger emnet

zel

Anbefalte innlegg

Originally posted by Syrre

eirikoo: hadde jeg fått trussel på sms hadde jeg anmeldt det,

Ja, tenkte på det, men det gagner ikke meg så mye.

Hadde en 'krass' tone selv på slutten og må jeg innrømme..

Men er det noen som tar dette videre, kan jeg sikkert fortelle om min sak og. Men som sagt så var dette mest et jævla irritasjonsmoment for meg, og jeg tapte ikke penger direkte på det.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Shadow_iX

Problemer? Utroskap, gjeld, trussler, svindel... Ta kontakt på tlf. 63 84 65 55/454 79 674

Han står regga som privatetterforsker / men er og litt kjent for å drive litt torpedo-viorksomhet på si...

Han var innom jobben og spurte om noen solgte noen fete biler oppi Nittedal.. Sa det var en Mazda 626 et sted, men da forsvant han fort.

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å kreve 2000 kr i depositum hvis han skal prøve bilen. hvis han er så rake blakk så takker han sikkert pent nei. Og sier at han skal ha bilen så sier du at du beholder depositumet til han kommer med pengene. Godtar han ikke dette før dere prøvekjører så be han ryke reise til helvete.. Problem solved...

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår