Gå til innhold

Nok en tråde om mine problemer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ratata

Å fy f****.

Nå får jeg håpe du har brukt opp problem-kvota di!

Null mere problemer for deg nå, håper jeg. ;)

haha....ja sikkert :rolleyes:

skal ta bilde av pakninger og ting jeg har i garasjen jeg ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

haha....ja sikkert :rolleyes:

skal ta bilde av pakninger og ting jeg har i garasjen jeg ;)

Ellers så får du kjøpe deg en Chevy da vættø :D

Min har tålt mye rart i de 10 åra jeg har hatt'n, og først i år streika bakakselen :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet litt lengere... jeg og dama delte motoren igår og fant ut at styre(hylsene)(?) satt igjen i toppen, så nå har jeg kjøpt nye toppakninger og disse styrehylsene...

Idag skal iallefall madamen og jeg begynne å skru sammen bilen igjen, iallefall nesten, har fått et firma til å ta seg av sveisejobben her i sarpsborg (Savemo) og har fått et annet firma til å lage noen pakkninger til meg (Sealjet) fordi jeg syntes passformen til de toppdekselpakningene jeg får er så dårligere...;)

MEN TUSEN TAKK til dere som alltid hjelper til når jeg ødelegger noe....spesiellt Vespen og Narmacil (og min personlig rådgiver Bjørn da:D(Ta455) )

En positiv ting har jeg fått oppi alt dette da... jeg er brått ikke singel lenger ;) Dama kan skru,lage mat, er snill hyggelig og både pen og fin faktisk....trodde lissom ikke det gikk å finne noen som kunne både skru og lage mat jeg da....

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider