Gå til innhold

Tagging er farlig

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Originally posted by bing

mener du forresten at ting som på bilde under er stygt?

jeg mener det er stygt jah.. ingen som skjønner hva som står der da..

det er bare en gjeng med bokstaver oppå hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kunst for seg selv, som gjør seg bra på visse steder, men ikke på biler, jernbanevogner osv, der det kan betegnes som hærverk..

da er det ikke pent lengre

:p

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stoor forskjell på en piece og en tag (signatur)

piecer kan være kult dersom de får stå i fred uten at en annen drittunge skal ødelegge den....

Har ikke noe imot at det friskes opp i betongjungelen med piecer men tagging på tog bla er jo hærverk og ikke pent heller...

At det mangler lovlige vegger er jo en helt annen sak:rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

jepp, men om de får ett sted og tagge, så kan du banne på att det ikke er bare der det blir tagget.. :D

vet at vi er på vei bort fra topic men det er jo omtrent det samme som med "streetracing"...fordet om det bygges 1000 baner så vil fortsatt folk kjøre gris på veiene...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. som det var på barneskolen det.. det var så arti å kaste snøball, men det var jo ikke lov.. så da fant lærerene på att det skulle komme opp en "kastevegg" der det var lov til å kaste.. dette endte jo ikke bra, for ingen gadd å kaste på en vegg..

akuratt det samme det, ingen gidder å tagge der det er liv, og det er fortsatt gøy å kjøre fort på offentlige veger..

slik er mennesket :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Vel... nei.... man får ett kick av å kjøre fort ja men kan ikke se for meg at å klatre på taket ?!? av en togvogn gir samme kicket...

hvorfor han skulle opp på taket får vi dessverre aldri vite så å diskutere det er egentlig meningsløst...

du skjønner jo ikke stort da, stakkar!

du sier at det er et kick å dra bilen opp i 240, VEL hva tror du det er å stå å spraye på et bevokta sted? der det er folk 24 timer i døgnet?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Bing: det på bilde kalles vel ikke tagging??? trodde det var graffiti jeg..

En tagge signatur er ikke mye pent... spes når det er på siden av bilen din..

jeg hadde ikke kjørt med det på bilde på siden av bilen min heller jeg da :):) selv om jeg synes det hadde vært fint laget

Vel.. hvis dere så på nyhetene så var alt peicen laget og hva han skulle på taket vet ingen.. det var ikke en liten "signatur" de hadde laget på toget, men 2 peicer.. hvis du så pånyhetene så fikk du med deg disse.. tror det var en throw opp litt lenger bort på toget også.. sååå, ja. De tagget nok ikke de var der for å lage en peice!

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

jeg mener det er stygt jah.. ingen som skjønner hva som står der da..

det er bare en gjeng med bokstaver oppå hverandre.

mener du seriøst at du ikke skjønner hva som står der? da tror jeg du burde oppgradere synet og ikke minst fantasien, det der er IKKE noe problem å lese hvor hvem som helst, du må jo være utrolig sløv!!

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

mener du seriøst at du ikke skjønner hva som står der? da tror jeg du burde oppgradere synet og ikke minst fantasien, det der er IKKE noe problem å lese hvor hvem som helst, du må jo være utrolig sløv!!

Hvis du snakker om det bildet du la ut, så er nok jeg utrolig sløv jeg og.. Ser ikke hva som står, og det er ikke for å gjøre meg vanskelig.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår