Darkstar Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Kunne tenkt meg stabstag/tårnstag på GT-R min mellom demper tårnene både foran og bak. (har jo det orginale staget fremme) Finnes det noen som har laget dette til GT-R? Mener å ha sett bilder av GT-R'er med annen type stag både foran og bak. Noen som vet?? PS: Også på jakt etter noe litt pene stoffmatter, i stedet for gummimattene eg har i bilen nå!!!!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 CUSCO lager både fremre og bakre fjørbeinstag til GT-R. Jeg kjøpte det bakre fra Import Tuning for kr 1695,- Tror det var ganske lik pris på begge to. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by The Mazta' CUSCO lager både fremre og bakre fjørbeinstag til GT-R. Jeg kjøpte det bakre fra Import Tuning for kr 1695,- Tror det var ganske lik pris på begge to. OK! Får se om eg ikke får på plass noe sant i løpet av vinteren da. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg