Gå til innhold

Sentrallås koblet på alarm

Ranger emnet

Paasan

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg alarm, defa 800 ettellerannet. på denne er det sentrallås styring.

Jeg lurer på hva jeg trenger av deler for å få koblet til sentrallås. Trenger jeg kunn en driver på hver dør av typen slik: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=386

Eller er det noe annet jeg trenger i tillegg?

Bilen er en 84 modell.

- 97 VW Passat 1.8

X 84 VW Golf GTI 8v (død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger en slik på hver dør ja.

Men jeg syns prisen var rimelig høy. Du får sett til 4-500,- som er til 4 dører.

I tillegg trenger du kabelen fra alarmen til sentrallåsene, vet ikke om denne fulgte med alarmen, ellers koster denne ca 100,- og kjøpes hos alle som selger alarmer.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har setral lås på din bil må du sette inn en driver i hver dør ja.

Er det noen som forresten vet hva det kan skyldes at alarmen plutselig slutter å låse alle dørene når man skrur den på ? Den virket helt fint men plutselig sluttet den å låse dørene, sentral låsen virker, alarmen virker, men de låser som sagt ikke.

På forhånd takk...Devil

Hell Yeah !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Paasan

Jeg har fått meg alarm, defa 800 ettellerannet. på denne er det sentrallås styring.

Jeg lurer på hva jeg trenger av deler for å få koblet til sentrallås. Trenger jeg kunn en driver på hver dør av typen slik: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=386

Eller er det noe annet jeg trenger i tillegg?

Bilen er en 84 modell.

gjort det samme før, med de driverne der... enkelt og greit å koble det ja.. jeg har noen sett liggendes da hvis du vil kjøpe.

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, da må jeg prøve å få til dette snart.

Originally posted by passat kara

gjort det samme før, med de driverne der... enkelt og greit å koble det ja.. jeg har noen sett liggendes da hvis du vil kjøpe.

mvh

vemund

Hvor mye skulle du hatt for ett sett? er de brukt? stand etc.

- 97 VW Passat 1.8

X 84 VW Golf GTI 8v (død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by As-I-Die

Er det noen som forresten vet hva det kan skyldes at alarmen plutselig slutter å låse alle dørene når man skrur den på ? Den virket helt fint men plutselig sluttet den å låse dørene, sentral låsen virker, alarmen virker, men de låser som sagt ikke.

På forhånd takk...Devil

Kontaktfeil? Sikring som er tatt kveld? Innstilling på alarm?

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by As-I-Die

På forhånd takk...Devil

Kameraten min hadde akkurat samme problemet.

Etter å ha sagt alle banneord som finnes fant vi ut

at det var en sikring på alarmen som hadde gått.

Etter vi bytta den, virket den fint.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider