Norsmurf Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Her er en av mine første gjennomførte bilmods i photoshop... har drivi litt med ps før, men lite med bil, egentlig.... Her er drømmen som jeg håper skal gå i oppfyllelse til våren.. poster originalbilde senere i dag... jeg veit det er noe lok med felgen bak.. har ikke orka å fikse på det.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 bra mod dette .. bare det at du burde ha en lysere lilla farge for at detaljer lettere skal vises. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 joda.. bare er helt forelska i mørk lilla.. litt mer metallic i denne enn i den originale civic-lilla'en.. men.. syns denne ble fin.. selv om den kanskje, som du sier ble litt mørk.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 bra modd!:D men den fargen ser litt rar ut, :rolleyes: Bra dekal:D hehe;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg