eGtTurbo Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hehe.. Notert Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Haha bra skrevet men du kan ikke ha noe liv:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 tok meg hele 20 minutter å skrive :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosling Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Honda va fortsatt best :D Siter 91' 300TE 87' 190E 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 -Subaru-: " Jamen Petter fikk det til på TV, så hvorfor i faen funket det ikke her i rundkjøringen ?!?! " .. Dagen etter ser man bilen parkert utenfor et karroseriverksted Hehehehe, konge! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 -Suzuki- Bilen for ekte nordmenn, eller etter salgstallene å dømme, bilen for de som ihvertfall skulle ønske de var skikkelig Norsk. Suzuki Baleno selger bra på Finnmarksvidda og i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Rett og slett moro å lese :D Jeg har enarmsvisker og burde ha gitt opp golfen for lenge siden :D Men gjør jeg det, NEI!!! Skal klare å få noen kroner for den. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Den om Toyota-eiere er gjennomgående sann, ingen overdrivelse der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hehe. Morsom lesning. Sitter å kjeder meg med lekser så dette var velkomment ;) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Bra skrevet, meste parten stemmte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Bra skrevet. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by eGtTurbo -Ford-: "æ ska smeill åt hain grønne dysæ og da mottorn fæm huiner hæææstekrefta. Dæven at hain røske ke d ska gå uinna" .. lol lol lol men synes du var alt for snill mot opel-eiere, det er mange fanatikere som er hellig overbevist om at opel er det ypperste som noen gang har blitt produsert :rolleyes: det er nesten så jeg skammer meg over å eie en selv.... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by eGtTurbo De fleste bileiere er trofaste mot sin bil. Endel bilmerker kan ha litt, vel skal vi si ekstreme eiere. Her er bileiere til de forskjellige bilmerker slik jeg ser det. -Bmw-: " Just real power, no turbo shit " .. En typisk bmw eier kunne aldri eid en jappsebil siden han innbiller seg at bmw faktisk HAR bra kvalitet på bilene sine og er generallt sett raskere enn jappse tunede biler. Prøv å få han med på en aks test, eller enda bedre, prøv å vise han en uavhengig kvalitetsoversikt på biler. Mest sannynlig banker han deg før du rekker å forklare det som står på arket på norsk. jeg er BMW eier ... min forgje bil var en mitsubishi Carisma .. den var bedre enn BMWen .. raskere også ... sååå nei... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by fcuk -Suzuki- Bilen for ekte nordmenn, eller etter salgstallene å dømme, bilen for de som ihvertfall skulle ønske de var skikkelig Norsk. Suzuki Baleno selger bra på Finnmarksvidda og i Bergen. hahaha, konge! thumpsup Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Nissan eiere slapp visst billig unna her... Så derfor tar jeg på meg oppgaven: "Æ ha trimma 200æssæxen min ja!" Hele 7hk med et fargerikt konfilter og whatnot gigantisk (Ja jeg mener gigantisk) potte som t.o.m jan erik får formloff av. Det må være hundreogørten på dusinet av 200sx eiere nå om dagen. De er i grunn bare oppjusterte golf eiere som farter rundt i japseflak med sportslig utseende og fler body kits enn det finnes mennesker i norge. Du skulle da tro at de hadde greid å lage minst 1 fint body kit.. Ellers er nissan eiere koselige folk som vanligvis har en voldelig natur men ser humoren i hetsen av penisforlengeren. sucky sucky five dollah? Hyundai eiere: Det finnes to typer som kjøper hyndai! 1. De som gir faen i hva slags bil de ruller rundt i. 2. De som ikke har råd til ordentlig penisforlenger, (sportsbil) så de kjøper en i trolldeig som smuldrer opp når de stapper den inn i noe. Trekk linjer selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg