Gå til innhold

Nykker til de forskjellige bileiere !

Ranger emnet

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eGtTurbo

-Ford-: "æ ska smeill åt hain grønne dysæ og da mottorn fæm huiner hæææstekrefta. Dæven at hain røske ke d ska gå uinna" ..

lol lol lol

men synes du var alt for snill mot opel-eiere, det er mange fanatikere som er hellig overbevist om at opel er det ypperste som noen gang har blitt produsert :rolleyes: det er nesten så jeg skammer meg over å eie en selv....

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

De fleste bileiere er trofaste mot sin bil. Endel bilmerker kan ha litt, vel skal vi si ekstreme eiere.

Her er bileiere til de forskjellige bilmerker slik jeg ser det.

-Bmw-: " Just real power, no turbo shit " .. En typisk bmw eier kunne aldri eid en jappsebil siden han innbiller seg at bmw faktisk HAR bra kvalitet på bilene sine og er generallt sett raskere enn jappse tunede biler. Prøv å få han med på en aks test, eller enda bedre, prøv å vise han en uavhengig kvalitetsoversikt på biler. Mest sannynlig banker han deg før du rekker å forklare det som står på arket på norsk.

jeg er BMW eier ...

min forgje bil var en mitsubishi Carisma .. den var bedre enn BMWen .. raskere også ...

sååå nei...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan eiere slapp visst billig unna her... Så derfor tar jeg på meg oppgaven:

"Æ ha trimma 200æssæxen min ja!" Hele 7hk med et fargerikt konfilter og whatnot gigantisk (Ja jeg mener gigantisk) potte som t.o.m jan erik får formloff av. Det må være hundreogørten på dusinet av 200sx eiere nå om dagen. De er i grunn bare oppjusterte golf eiere som farter rundt i japseflak med sportslig utseende og fler body kits enn det finnes mennesker i norge. Du skulle da tro at de hadde greid å lage minst 1 fint body kit.. Ellers er nissan eiere koselige folk som vanligvis har en voldelig natur men ser humoren i hetsen av penisforlengeren. sucky sucky five dollah?

Hyundai eiere:

Det finnes to typer som kjøper hyndai!

1. De som gir faen i hva slags bil de ruller rundt i.

2. De som ikke har råd til ordentlig penisforlenger, (sportsbil) så de kjøper en i trolldeig som smuldrer opp når de stapper den inn i noe.

Trekk linjer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider