Gou Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by eGtTurbo -Vw-: " jeg er med i vw/audi klubben og har enarmsvisker foran " .. VW eiere tilhører delvis også den gruppen som kjører en søppeldynge på hjul, men aldri gir opp kampen om å være første mann til å finne en eller annen del på bilen som er av kvalitet. Når vi får en vinner er usikkert, men tipper det skjer den dagen noen kjøper opp hele VW konsernet. Ellers går det som nevnt stort sett i enarmsviskere og VR6 motoren. Om man kaller Golf en dårlig bil så viser de til at det er den mest solgte bilen gjennom tidene. Er det rart da siden de ennå kaller bilen det samme som for over 30 år siden? VW konsernet prøver ennå å få til å lage et bra eksemplar av golf. Vi ønsker dere lykke til. haha... er selv vw mann men har verken enarmsvisker eller noe bra forhold tilvr6 motoren , men bra innlegg ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 -Audi-: " Alt annet enn turbo-quattro er bare halv bil. " .. Audi eiere er mildt sagt glad i turbo og trekk på alle 4 hjul. Det er jo sant ;) Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by gEIRA Hm, hva tror du er grunnen til at 50% har E36 da? :eek: Er vel ingen hemmelighet at det er litt mer status blant folk flest å kjøre en BMW framfor en Nissan. Folk uten peil. på bil drømmer jo alltid om BMW, er jo en "chick"-magnet. Om man orker å slite med småfeil hele tiden, ha en bil som 23414234 andre har, så for all del, velg BMW. :) Nå skal det sies at BMW er steike bra når det funker... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by rival Er vel ingen hemmelighet at det er litt mer status blant folk flest å kjøre en BMW framfor en Nissan. Folk uten peil. på bil drømmer jo alltid om BMW, er jo en "chick"-magnet. Om man orker å slite med småfeil hele tiden, ha en bil som 23414234 andre har, så for all del, velg BMW. :) Nå skal det sies at BMW er steike bra når det funker... Kjører E30, og har kjørt E36, skjønner ikke hva du mener med småfeil? tar man vare på tingene sine så fungerer det som regel.. Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hmm, ingen som tar vare på bmw`ene sine her i byen da. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Svært få Bmw`er som ikke får meg til å tenke Kebab?!? Er selvfølegelig noen innimellom, personlig synes jeg Bmw er en fin bil, men merke er nok tatt over av våre nye landsmenn. Ikke det at det er noe galt i det...de må gjerne få beholde de viss de vill får min del. Skulle dere noen gang komme til Skien vill jeg anbefale Jacobs. Der har de bra kebab, kan nok finne meg der innimellom i mammas 518 i vinter, hih, rwd :D Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by wiktory ...men merke er nok tatt over av våre nye landsmenn. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by rival Om man orker å slite med småfeil hele tiden, ha en bil som 23414234 andre har, så for all del, velg BMW. :) Nå skal det sies at BMW er steike bra når det funker... 2 ting jeg vil kommentere. 1: Jeg gir en god f i hva alle andre kjører rundt i, og hva de tror om meg eller bilen min, så lenge jeg er fornøyd med bilen min, merket ikke tatt i betraktning. Hadde flere vært slik, hadde vi sluppet masse tåpelige diskusjoner. 2: BMW er steike bra når det funker. Riktig! Jeg hadde min i over 1,5 år, og det var ALDRI noe galt med den! Slitasje må man jo regne med, så det eneste jeg noensinne måtte "inn på verksted" for var bytte av bremser og reg.reim. Så ikke kom her og si at det er masse galt med bilen. Før salg var jeg på EU kontroll, fikk ikke en eneste feil. Ha en fortsatt fin dag :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by wiktory Svært få Bmw`er som ikke får meg til å tenke Kebab?!? Er selvfølegelig noen innimellom, personlig synes jeg Bmw er en fin bil, men merke er nok tatt over av våre nye landsmenn. Ikke det at det er noe galt i det...de må gjerne få beholde de viss de vill får min del. Skulle dere noen gang komme til Skien vill jeg anbefale Jacobs. Der har de bra kebab, kan nok finne meg der innimellom i mammas 518 i vinter, hih, rwd :D Hvilken rolle spiller det om det er en russer, amerikaner, nordmann, svenske, italiener, araber, pakistaner eller en sveitser som kjører bilen? Så lenge du selv er fornøyd med hva du selv kjører, bør du gi blaffen i hva resten av verden kjører. My 2 norwegian krones! :D Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by bmw-bergen Hvilken rolle spiller det om det er en russer, amerikaner, nordmann, svenske, italiener, araber, pakistaner eller en sveitser som kjører bilen? Så lenge du selv er fornøyd med hva du selv kjører, bør du gi blaffen i hva resten av verden kjører. My 2 norwegian krones! :D Er du sikker på at vi ikke er adskilt ved fødselen ? vi tenker nemmelig helt likt anngående det.. Jeg går ikke med designer klær fordi det er in, jeg går med det jeg liker selv ffs! Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Må vel legge til en ting om BMW eiere. De er veldig hårsåre angående bilen sin og tåler ikke at noen sier noe nedsettende om bilen, selv om det er med humor.De vet ikke hva ironi er og skal alltid påpeke BMW sin geniale motorbygging uten turbo og andre "jukseting" for effektøkning.Men leter man i postene deres så står det som oftest "turbo ønskes kjøpt" og "hvordan sette turbo i E30" etc. (nå får vi se hvor mange BMW folk som biter på denne) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by ReWrite Er du sikker på at vi ikke er adskilt ved fødselen ? vi tenker nemmelig helt likt anngående det.. Jeg går ikke med designer klær fordi det er in, jeg går med det jeg liker selv ffs! :D For å være en fra Bærum (Selv om du ikke er derfra, men bare bor der, teller ikke det.) må jeg si at du overrasker positivt :) Tog du an? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 jesus.. begynnte med litt humor og ender opp i stor diskusjon.. Alle må tåle litt sarkasme og ironi.. Liker man ikke det man leser så gå videre til neste link.. Men steike, mange innlegg her er jo mye mye mer morsomt enn det jeg skrev i utgangspunktet! :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by eGtTurbo jesus.. begynnte med litt humor og ender opp i stor diskusjon.. Alle må tåle litt sarkasme og ironi.. Liker man ikke det man leser så gå videre til neste link.. Men steike, mange innlegg her er jo mye mye mer morsomt enn det jeg skrev i utgangspunktet! :) Nå vet jeg ikke om det er meg du sikter til, eller ikke, men jeg snakker iallefall for meg selv: Mye av det som er skrevet hittil har vært veldig morsomt faktisk. Jeg synes faktisk det du skrev om BMW-folk er ganske morsomt, sånt tar jeg ikke til meg, tvert imot, jeg ler gjerne med... Men når folk skal begynne å dra inn rase osv, reagerer jeg... tåler jeg da ikke ironi? Er det feil av meg å reagere? Det jeg reagerte mest på var jo den jeg quotet tidligere: Sitat wictory: Svært få Bmw`er som ikke får meg til å tenke Kebab?!? Er selvfølegelig noen innimellom, personlig synes jeg Bmw er en fin bil, men merke er nok tatt over av våre nye landsmenn. Ikke det at det er noe galt i det... Det innlegget har jeg vel allerede svart på, så det blir unødvendig å gjenta... Dette blir siste innlegg i denne tråden fra meg. Blir tåpelig å fortsette en "rase-diskusjon". Men jeg vil gjerne gjenta at jeg synes det du skrev i første posten var etter mitt syn, MEGET morsomt og underholdende... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Der er jeg enig.Drar man inn rase etc så er tråden ødelagt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg