sirsnare Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Decepe Nissan eiere slapp visst billig unna her... Så derfor tar jeg på meg oppgaven: "Æ ha trimma 200æssæxen min ja!" Hele 7hk med et fargerikt konfilter og whatnot gigantisk (Ja jeg mener gigantisk) potte som t.o.m jan erik får formloff av. Det må være hundreogørten på dusinet av 200sx eiere nå om dagen. De er i grunn bare oppjusterte golf eiere som farter rundt i japseflak med sportslig utseende og fler body kits enn det finnes mennesker i norge. Du skulle da tro at de hadde greid å lage minst 1 fint body kit.. Ellers er nissan eiere koselige folk som vanligvis har en voldelig natur men ser humoren i hetsen av penisforlengeren. sucky sucky five dollah? Hyundai eiere: Det finnes to typer som kjøper hyndai! 1. De som gir faen i hva slags bil de ruller rundt i. 2. De som ikke har råd til ordentlig penisforlenger, (sportsbil) så de kjøper en i trolldeig som smuldrer opp når de stapper den inn i noe. Trekk linjer selv. ganske riktig! Og det er ganske mange primera eiere som har verdens beste bil kun fordi polti kjører det :p Ikke alle,men vet om flere.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by ReWrite I hear that! Er ikke uten grunn til at BMW er hyllet av de fleste bilmagasinene, og det er en grunn til at de kaller bilene sine: the ultimate driving machine! Og ja, det stemmer, min 86 mod har mye bedre kjøreegenskaper enn det meste av japseskrot fra tidlig 90 tallet, med unntak fra noen "sports" biler.. Det som er så utrolig kjedelig med bmw: 50% av verden har en e36, alle har rigerstyling, toppakninga ryker i tide og utide, lekkasjer her og der og alt går i stykker hele tiden. 23424234 småfeil.... BMW er knall når det funker, bare synd det ikke er for ofte. Nei, jeg holder meg til Nissan, mer fantastiske sportsbiler(200sx, 300zx, 350z, skyline etc.) skal du lete lenge etter. Greitnok, det begynner å bli en del 200sx s13? Men hva er så grunnen til det? Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by wiktory Det er noe med Opel vet bare ikke hva.....men noen testvinnere kan vi ikke skryte på oss at vi er, kan ikke huske siste Opel vant en test jeg. Do`h Nye Astra H mot VW Golf Mk IV og Bmw 1 Serie. Astra har vunnet i flere magasiner :eek: Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Bla bla bla... tullinger... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by triggerhappy Bla bla bla... tullinger... (signature) -Ford Sierra Cosworth 88; 350hk <--- kremt :D hihihi - og 417nm -Honda Camino -xMazda 323 91 -xMH Furia http://www.home.no/triggerhappy/ Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Interessant lesing :) Nå eier jeg en 97' Mercedes W210 (300D) Kom igjen, hakk på meg :cool: Vil bare se hva dere klarer å komme med :D Ja, jeg ber om det. Altså, ingen selvskryt her, men jeg har ikke merket en fordømt ting i som har irritert meg (bilen er drosjekjørt til 700.000 km!!!! og rævkjørt av meg i et år nå)! En liten negativ side; Diesel-hestene vekkes ikke til live før jeg har futtet rundt i en halvtime :p (det gjelder vel nesten alle biler, at motoren trenger å varmes opp for å yte ordentlig tror jeg??) Kvalitet tvers igjennom. Greit, den er litt oppbrukt pga. alle taxi-sjåførene (som velger denne bilen pga overlegen kvalitet og driftsikkerhet), men i sivil versjon har den fortsatt elegansen og go' følelsen av å eie en helvetes digg bil ved sin side :) Til Toyo' personbil-eiere *hakke på*: En 2004's Avensis kvalitet er fortsatt ikke i nærheten av en 1997's E-klasse :D Hehehe... PS: NO OFFENCE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 jeg kjører golf med sentervisker og koser meg med det. genial lesning. og stemmer ganske bra med de fleste merker. klart er det alltid noen utallelser man alltid vil være uenige med. og jeg vil nå si at alle bilmerker har sine gode sider og sine dårlige. og man venner seg til bilen man kjører. så her vil det alltid være delte meninger. for min del er jeg på min tredje golf og klarer meg helt fint med det. prøvd flere andre biler. bmw, opel, toyota, ford, mercedes, mazda og honda. alle med hver sine små irriterende feil. men dette kan jo gjelde for akkurat den bilen også. ikke nødvendigvis over hele fjøla. Mvh EDIT: golfen er heller ikke perfekt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by wiktory Det er noe med Opel vet bare ikke hva.....men noen testvinnere kan vi ikke skryte på oss at vi er, kan ikke huske siste Opel vant en test jeg. Alle biler ruster, men opel har Rekord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by remster prøvd flere andre biler. bmw, opel, toyota, ford, mercedes, mazda og honda. alle med hver sine små irriterende feil. Du har jo ikke prøvd Nissan!? :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by rival Det som er så utrolig kjedelig med bmw: 50% av verden har en e36, alle har rigerstyling, toppakninga ryker i tide og utide, lekkasjer her og der og alt går i stykker hele tiden. 23424234 småfeil.... BMW er knall når det funker, bare synd det ikke er for ofte. Nei, jeg holder meg til Nissan, mer fantastiske sportsbiler(200sx, 300zx, 350z, skyline etc.) skal du lete lenge etter. Greitnok, det begynner å bli en del 200sx s13? Men hva er så grunnen til det? Hm, hva tror du er grunnen til at 50% har E36 da? :eek: I :pisser: on Nissan :D Fra spøk til revolver, jeg er BMW dude, men hater på ingen som helst andre bilmerker, men ikke kom å si at BMW ikke lager kvalitets biler av høy klasse. Forøvrig, bra skrevet ;) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by kinx Alle biler ruster, men opel har Rekord. Trur gamle japser ruster verre enn opel gitt.. Åssen vet jeg det? Jo hvor mange 30 år gamle japser ser man på veiene? :D Til ford fans: Hvem bygde Cosworth motorer til når de gikk lei av ford? Opel. C20LET C20XE, sikkert flere og... :D MOBB! PS Ikke noe i mot ford, måtte bare! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Til ford fans: Hvem bygde Cosworth motorer til når de gikk lei av ford? Opel. C20LET C20XE, sikkert flere og... :D MOBB! PS Ikke noe i mot ford, måtte bare! :D tja.. virker ikke helt som du vet hva du snakker om da , men cosworth fabrikken lagde støpeverktøy og støpte topper for opel. De har aldri bygd noen komplett motor for opel.. Opel tok etterhvert over støpinga sjøl etterhvert... Cosworth har vært involvert med ford siden firmaet startet og er fortsatt involvert.. Cosworth har laget masse støpeverktøy og konstruert topper for m3 s syl oxo, men den har ikke en cosworth motor for det... comprende??:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Jannis_J triggerhappy har jo bremset bilen sin, så han vet jo hva han har..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by rival Du har jo ikke prøvd Nissan!? :) joda, bare glemte det i sammenhengen. prøvd volvo også. + mini hmm. orker ikke tenke etter om det er flere nå. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Kjetilr triggerhappy har jo bremset bilen sin, så han vet jo hva han har..:) Ja skal jeg legge ut kopi av bremsepapiret og eller?! Mistroiske jævler:mad: :D Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg