wiktory Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Sorry da....var ikke meningen at noen skulle føle seg støtt. Skal se om jeg ikke kan klare å styre kjeften (fingrene) fra nå a. Jeg mente ingenting med innleget annet en å lage en steriotype av jeg mener om BMW. BMW er helt fine de, kjørt Bmw hver eneste dag i det siste da Asconan står får å bli lakert. Tokk den kansje litt langt med "de nye landsmenn biten" hadde egenlig ikke noe med hvor man kommer fra i verden. Det jeg EGENTLIG mener er at mange har en tendens til å hore opp det som fra før av er fine biler. Men som sagt før i denne tråden er der jo hvordan man liker sin egen bil som er viktig IKKE hva andre mener. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Kjetilr men cosworth fabrikken lagde støpeverktøy og støpte topper for opel. De har aldri bygd noen komplett motor for opel.. Opel tok etterhvert over støpinga sjøl etterhvert... men de klarte aldri å lage topper av tilsvarende kvalitet som cosworth.. angående det med rase. jeg kjenner ingen pakistanere/asiater som kaller seg "nye landsmenn". de sier guling eller pakkis de som alle andre. om de kaller meg bleiking eller gåra eller hva de vil plager ikke meg heller, hvorfor skal det være så mye å henge seg opp i?? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 At utlendinger kjører BMW betyr bare en ting. At de har god smak!:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Som en kjent stand-up komiker fra statene sa en gang: Hvite, når de får penger, investerer de pengene for og tjene mere penger. Fargede, de har sin aksjeportefølje parkert i oppkjørselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Ja jeg kjøre volvo 240 Litt fakta om 240 : De motorsterke versjonene av 240 kom på slutten av 70-tallet. Den første var 242 GT og snart også 244 Turbo, som ble etterfulgt av 245 Turbo- verdens første kombibil med turbo. I 1985 vant Volvo det tyske billøpet DMT "Deutsche Tourenwagen Meisterschaft", med en 240 Turbo! 240 ble, og er fremdeles, en populær løps bil i mange ulike grener. De siste årene ble det ikke gjort større forandringer på 240-serien, men den ble utviklet hele tiden, ikke minst på sikkerhetsområdet. Fremdeles i 1999 anså de amerikanske trafikksikkerhetsverket at 240 var den sikreste bilen i hele USA. Mellom 1988 og 1993 hadde ikke en eneste person omkommet i en ulykke med en 240. Ingen annen bil kan skryte med dette. Den 5. mai 1993 rullet den siste 240 ut av fabrikken, en 245, 19 år etter at den første 240´n ble presentert. Nedleggingen fikk folk til å skrive arge brev til Volvo og krevde at produksjonens skulle gjenoppstå! Nedleggelsen ble også sendt på TV. Har dette noen gang hent med et annet bilmerke? Har kjørt Honda sprekke gode biler men ruster noe jævlig... Golf har kjørt det også men ikke eid.. gode biler sprekk tja.. kjøre ofte WV Caravelle 2,1i 115hk god bil og spekk er den også, dra lett fra en original Golf gti i aksen men ikke toppfart. Innse at folk har forskjellig smak på hva som er fint og stygt.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Andeeh Jada, for ALLE Ford eiere brifer med at de har cosworth.. NEWFLASH!! Det er fler biler enn sierra... Dessuten disser du volvo? og hva kjører du slags bil? Var ikke så jævela moro, er jo for det meste dissing av de som eier de forskjellige merkene.. Kan du ikke ta en spøk og se helhetlig på det? Du må innrømme at de fleste Ford-eiere pleier å snakke EN DEL om Cosworth, og du må jo ta alt dette med en klype salt. Ta en spade for en spade og kall dette enkel underholdning, var neppe ment slemt fra eGturbo-fyren. PS: Det heter NEWSFLASH, altså Nyhetsglimt, men du brukte det riktig da:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Volvo er forferdelig stygge og ikke minst harry biler, etter _min_ mening. :) Selvfølgelig ikke noe galt med de som eier de, men det er som oftest folk fra distriktene, av en eller annen grunn... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Jeg synes synd på de som tar seg nær av dette, for at de i det hele tatt gidder å bry seg og ta det seriøst. skal ikke nevne navn, men hrrm.. Andeeh.... nok om det...:D Utrolig bra skrevet forresten! -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by antheus Som en kjent stand-up komiker fra statene sa en gang: Hvite, når de får penger, investerer de pengene for og tjene mere penger. Fargede, de har sin aksjeportefølje parkert i oppkjørselen. "Sophisticated people invest their money in stock portfolios, rednecks invest their money in commemorative plates." - Jeff Foxworthy ? eGtTurbo: Morsomme observasjoner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by EvenS At utlendinger kjører BMW betyr bare en ting. At de har god smak!:D That's my man right her, oooh yeaaah :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by triggerhappy Ja skal jeg legge ut kopi av bremsepapiret og eller?! Mistroiske jævler:mad: :D kan virke som om det er nødvendig for å tilfredstille gutta.. men jeg vet hva du har så signaturen stemmer den.:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by zlinky men de klarte aldri å lage topper av tilsvarende kvalitet som cosworth.. enig i det.. kjenner en som fikser sprekte topper og han har mye mye å gjøre..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 trivelig at det ble såpass med respons :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg