Gå til innhold

Help. Ladeproblemer.

Dulle

Anbefalte innlegg

Skulle kjøre en dag vettu..morsan hadde låbt Primman et par dager, fordi hennes var på opprettern etter at jeg hadde bulka den (hehe).

Men uansett..så brått slukka ikke den batterilampa som tenner når du vrir om tenninga. Jeg hadde aldir vært borti dette før, og slo dermed resolutt opp i instruksjonsboka som en annen jente.

"Feil i ladesystemet" sto det der, og tankene mine gikk direkte til gåen dynamo.

Så sjekket jeg for moro skyld batteriet. Dette hadde ca 1 cm væskestand i hver celle, noe som virket ganske lite..

Men etter å ha hørt meg litt rundt skal ikke den lampa tenne pga lite stand i batteriet, stemmer dette?

Og, åssen i svarte rakkern skal man klare å få ut dynamoen?

Nå er det mulig at jeg bare har abnormalt store hender, men jeg kommer ikke til å få skrudd noe nedi der i hele tatt. Fikk bare løsnet kablene på dynamoen, men ikke en eneste skrue. Både reima og diverse annet er i veien..

Ideer?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjenner meg vet at jeg ikke er verdens største elektro-hode, og helst holder meg unna alt som heter elektrisitet ;)

Hvor er 'her og der'? Jeg fikser da å måle noe, så lenge jeg vet hvor..

Men..jeg har et par noe batteripoler liggende, og kan fikse et nytt batteri for 300 kronasjer. Jeg må vel ha nytt batteri etterhvert uansett, så lenge det er så lav stand på det?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider