P.I.B Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Det er så typisk. Det er jo ganske lite som skjer her i Tr.heimsområdet på bil/mc/motor fronten men i helga da er det alt. Fredag er det street-race på Ladesletta(mc) Lørdag er det gatebiltreff på Lånke samtidig med at det arrangeres gatebildrag på Værnes flyplass. Det er også Hillclimbing ved sluppen arrangert av Riggen MC denne dagen. Søndag er det drag for "værsting" biler på Værnes. http://www.superstyling.no har vell også åpent hus i helga med DB drag og utstilling. Også mange som har tenkt seg til Våler på BMW dagene i hælga har jeg hørt..... Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by ///Mr.Me Det er så typisk. Det er jo ganske lite som skjer her i Tr.heimsområdet på bil/mc/motor fronten men i helga da er det alt. Fredag er det street-race på Ladesletta(mc) Lørdag er det gatebiltreff på Lånke samtidig med at det arrangeres gatebildrag på Værnes flyplass. Det er også Hillclimbing ved sluppen arrangert av Riggen MC denne dagen. Søndag er det drag for "værsting" biler på Værnes. http://www.superstyling.no har vell også åpent hus i helga med DB drag og utstilling. Også mange som har tenkt seg til Våler på BMW dagene i hælga har jeg hørt..... Jeg har tenkt meg på lånkebanen og prøve ut bil :D Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jag987 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg skal no på sypertstyling, men tror bilstereo konkuransen starter ganske sent på dagen så det går å rekke flere ting den dagen, f.eks lånke å svi gummi først og så på superstyling og svi sub. Blir en bra dag, hvis været blir bra da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Da blir det lånketreff som frister mest ja :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Info om Værness-arrangementet anyone? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 få info om værnes ja. og hvordan får vi engangslisens? vil prøve å delta med min celica selv om jeg vet jeg taper :P :) Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by @lpher Info om Værness-arrangementet anyone? @lpher Jeg også er nysgjerrig på det.. Snakket med Roger på Simtech, vet at han skal dit på lørdag.. Bremset RX2en på 2bar nå (560HK!!!!) så det MÅ jeg dra å se på. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Og på søndagen er det vel snakk om biler som kjører 200 meter på 4,5 sekunder ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by @lpher Info om Værness-arrangementet anyone? Litt informasjon her: http://www.hellcruisers.com/html/street_legal.html Hell Cruisers er arrangør. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by funkes Og på søndagen er det vel snakk om biler som kjører 200 meter på 4,5 sekunder ;) Såpass?! Skal stille med 200'en altså?! :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 har prata med løpsledelsen nå. alle kan delta. trenger skilt på bilen, heldekkende klær og hjelm :) Jeg stiller ivaffal opp med celica`n min :P Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Feck...ble litt tidlig den Værnes-greid til meg ja...blir vel en liten Lånke-tur tenker jeg :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Wicked Såpass?! Skal stille med 200'en altså?! :D Nei, Erik får hevet på noe glassfiber på bobla ryktes det ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by funkes Nei, Erik får hevet på noe glassfiber på bobla ryktes det ;) HAHA! Blir vel evt til treffet neste år det. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg