Gå til innhold

Går dette?

Ranger emnet

golf-espen

Anbefalte innlegg

Er framme jeg skal kappe litt i første omgang.... Demperne er jo ganske harde så tror det skal gå jeg ?! Er bare snakk om en ring

Uansett , noen som vet hvor mye en ring tilsvare i realiteten ?

Kamerat tok 2 ringer på et 40mm senkesett... Ble bra lavt det (han kjøre 18")

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUSTERBART!

jeg kjøpte supersport 65/55 på autospar.no og det var altfor lavt foran, så jeg måtte på med 40 mm fjærer, med supersport demperene. Bak gikk det greit, men det var sånn jallagreier fordi fjærene stod opp ned så ble kanskje litt høyere av den grunn (fordi den ikke kom helt nedpå dempersporet).

Mitt råd er å gjøre det samme jeg gjør nå. Kjøp på ebay.de.

Tror jeg prøver meg på en billigvariant først og ser hvordan det går. Supersport til 350 inkl frakt.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel senkesettet mitt er sånn ca 45-50mm nå.... Så blir det 1.5cm til..... Med gule koni skrudde igjen og i værste fall litt valsing så vil det gå "fint".....

å jeg kjører 16" , du kjørte vel 15" ?

Kan hende et din var helt på tur ? eller ?

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel supersport kan sikker være drit, men for 2300 kr så var jeg meget fornøyd. Ble bare litt subbing bak med flere enn 2 i bilen, men sånn blir det uansett når man senker så lavt.

Det var iallefall mye bedre kjøreegenskaper enn vanlige dempere senket med 40 mm.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører 205-40/16 med et 35.... Må ha nye dekk neste år så om det blir for lavt så får jeg gå "ned" til 195-40/16....

Men så er jo gule koni litt hardere enn autospar sine produkter..... får prøve..... :)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider