m@ts Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 jeg ser etter senkefjerer til min 245 fines det god kjente fjerer til denne bilen? viss hvilket merke? Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Lesjöfors er det mest vanlige. Det er 40/40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Lesjöfors er det mest vanlige. Det er 40/40. er det tuv god kjent a? Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Ventura fra Eiker Motorshop koster 2145 ink mva og er TUV papirer på. Husker ikke prisen på svenskefjørene, men de er dyrere mener jeg Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Lesjöfors er godkjent senkesett ja, og koster litt i underkant av 2000kr Originally posted by m@ts er det tuv god kjent a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Lesjöfors er godkjent senkesett ja, og koster litt i underkant av 2000kr tror de koster 1500 på torshow Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Lesjöfors er godkjent senkesett ja, og koster litt i underkant av 2000kr du er 100% sikker på at de er godkjente? har du vært på biltilsynet og fått de godkjent? det har ikke jeg klart.... eneste godkjente senkesett som biltilsynet godkjenner som jeg har vært borti er B+G som pedersenracing selger... noen flere som har fått sitt senkesett godkjent hos biltilsynet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Betalte 1250 for lesjeforsen jeg.. etter litt % Det følger med tuv papirer der da. Har godkjent det settet her hjemme.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ja, får Lesjofors stemplet i vognkortet! Originally posted by Poffs du er 100% sikker på at de er godkjente? har du vært på biltilsynet og fått de godkjent? det har ikke jeg klart.... eneste godkjente senkesett som biltilsynet godkjenner som jeg har vært borti er B+G som pedersenracing selger... noen flere som har fått sitt senkesett godkjent hos biltilsynet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Kjøpte lesjøfors på thorshov for 1400....følgte med tuv papirer..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 har hørt at H&R fjerene er mye bedre enn lesfjørs jeg.. men veit ikke hvordan de er selv! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 IKKE kjøp LEsjøfors. er ikke så glad i volvoer, men jeg skal gi deg ett godt tips fordi ingen bil fortjener slike fjærer. HOLD deg unna lesjøfors, de er så utrolig myke og senker vel ikke så mye som de lover uten å putte hele familien inni bilen. gå for noe bedre som H&R. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 det der jeg også hadde hørt.. men kan jo ikke puttes i sammen klasse som jamex ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg har Lesjøfors fjærer på bilen min, og den er godtkjent.... Alt som er endret står i vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Har aldri hørt noe særlig dritt om lesjefors jeg... Har faktisk hørt at det er noe av det bedre... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg