Gå til innhold

senkesett?

Ranger emnet

m@ts

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E det her nå å krangel om da!!!??? ska du ha biln stiv og lav?... kjøp bilstein sprint dempere og aakrene fjære(bestil denj høyden på fjæra du vil ha selv) eller Coilovers fra Bilstein da så kan du jo justere fra 30mm te 70mm om du vil... og æ har ikke nå te overs for Jamex mine røyk av etter 6månda! SHIT! jaja....

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Monterte lesjefors å sachs advantage bak på bilen min i går.....blei jævlig stivt å fint:)

Hadde akkurat d samme oppsette på min 240 å d funka jævli bra... ikkje no problem å få TUV godkjent... Berre du har papira på forstillings kontroll etter senking å TUV papira så går alt på skinner.

OBS - OBS - OBS

Må montere fjæren sånn at de kan ta bilen opp på en bukk å lese av nr på fjæran... Vil de komme tel å gjøre hves du skal ha senkinga stempla i vognkortet hos biltilsynet...

99 Opel Astra G 1.6 16v Stv (Familiebil)

87 Volvo 240 B230K (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lesjefors jeg, og kommer til å kjøre på bane... Be-4-you selger forresten bare lesjefors til volvo, og er meget fornøyde med dem...

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v240

går 45 mm senkesett sammen med eiker polaris "17" felger. er lesfjørs bra fjærer?

Jeg har Eiker Polaris, 225/45-ZR17 dekk rundtom, lesjõfors 45mm, gule koni sport (hardest instilling).

har bare senket bak, pga. jeg er så treg at jeg ikke har montert fremme. (neida, venter til under ombygging)

har litt dekkskrubb bak, men det er pga. panhard staget.

fjæringen er kjapp og fin! krenger lite!

få (orginale) nye biler kan ta svingene som en goførti med lavprofil og gode fjærer/dempere.

for all del ikke senk mer fremme enn bak!! gjør heller omvendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

Jeg har Eiker Polaris, 225/45-ZR17 dekk rundtom, lesjõfors 45mm, gule koni sport (hardest instilling).

få (orginale) nye biler kan ta svingene som en goførti med lavprofil og gode fjærer/dempere.

hvor mye betalte du for demperne?

mener du virkelig at det er få orginale NYE biler som tar svingene like bra som en go40 med senking og lavprofil?

er volvo fan selv, men synes det var å ta i litt:D hehe

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per-Henrik

noen som har bilde av en bil med lesjõfors 45mm senke sett på ??

Tjaha...her er min hvertfall. Men Lesjöfors er vel 40mm? Var ikkeno problem å godkjenne i vognkortet bortsett fra at man må ha målebrev på forstillingen.

Volvon.jpg

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by go40

hvor mye betalte du for demperne?

mener du virkelig at det er få orginale NYE biler som tar svingene like bra som en go40 med senking og lavprofil?

er volvo fan selv, men synes det var å ta i litt:D hehe

Hvis det er mange nye biler som holder følge med min volvo i svingene blir jeg meget meget overrasket!

Skjønner ikke hvordan en ny orginal bil skal greie det. Hvis du tenker normale biler da. En Orginal Lotus Elise hadde derimot ikke hatt noen problemer med å holde følge i svingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

Hvis det er mange nye biler som holder følge med min volvo i svingene blir jeg meget meget overrasket!

Skjønner ikke hvordan en ny orginal bil skal greie det. Hvis du tenker normale biler da. En Orginal Lotus Elise hadde derimot ikke hatt noen problemer med å holde følge i svingene...

Hva har du gjort med bilen din da, ettersom den er så stiv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

Hva har du gjort med bilen din da, ettersom den er så stiv??

Er Bilstein rally dempere og lesjefors fjærer på den..

Bur, superflex foringer kommer i vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider