icecold- Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Noen som har erfaringer med åpne eller replacementfilter til volvo 440 med 1.7 inj (B18E)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har King Dragon på min 2 liter og det funker helt greit. Fin lyd blir det og. Minimalt med effektøkning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinakarn Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg bruker Green-filter, det gir også helt grei lyd. Siter - 89 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by Grinakarn Jeg bruker Green-filter, det gir også helt grei lyd. Pris på det Green-filteret? Har du noen bilder av motor rommet som du kan slenge utpå. Alltid gøy med bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csolem Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Står ikke noe merke på det, men det kostet nytt 1800 med alu-rør (til honda civic) Siter MB 300SD w126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinakarn Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Thunder Pris på det Green-filteret? Har du noen bilder av motor rommet som du kan slenge utpå. Alltid gøy med bilder. Kjøpte filteret for 200 kr av en kammerat. Tror det koster 400-500 kr nytt. Trenger visst motorvask :rolleyes: Siter - 89 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Noen som har prøvd åpenfilter på B18FT? Hvordan blir lyden? Noe Turbolyd? Noen som har opptak:P? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg