rs_cr Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 fiin bil.. men er bildene strekt eller? syntes den så så lang ut i forhold til høyden.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by boramannen Fyttiflate så tøff, tror jeg må ha meg en slik... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 helt sinnsykt:eek: yodude Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 er nok ikke strekt, faderen har kjøpt oxo, og jeg må si lengden var noe uvannt. Tror den er 7 cm lengre, er jo en del det. Tok litt tid å venne seg til bilen, men nå er den bare rå! kunne tenkt meg en selv egentlig. Jævli rå den svarte der ja!!:fire: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 kjempe fin golf. er jo ikke så dyre om noen år de der da.. blir jo solgt så mange av de. men hva er egentlig gjort med den bilen uten om senking, leppe og felger, er alt lakkert orginalt som på den bilen? har liksom ikke sett så fryktelig nøye på noen 5ere enda. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg