projektRUST Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 en liten film var det.. det stod sladding inni den.. vi fikk se klipp fra GIS.. men hvor pokker er sladdingen?? ser jo mer ut som om noen som øver på å lukeparkere i parkeringshus det der.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Gjesp... morra mi er råere ! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 10 cm var hvor langt han var fra å treffe betongveggen... (Tok ikke dere den, hyling og banning i bakgrunnen)?) Vidoen var ment litt ironisk... De som sladdet lurte på om jeg kunne lage en film av hvor flink de var da jeg hadde med meg kamera... Men, som dere ser så gikk det ikke helt bra... :D Var egentlig ikke tenkt å legge den ut, men pytt, pytt... ;) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg