Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i forsikring?

Ranger emnet


jødahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. ikke at jeg driver vervekampanje, men å være medlem i bondelaget gir 20% rabatt med en gang. Bare så du vet det. Rabatten som totalkunde er på rundt 7% og øker med årene.. Så jeg sparte ved å drite i totalkunde avtalen og skifte til bondelaget istedet :D pluss at jeg støtter bonden i sitt arbeid.. Er så snill og leier ut jordet til jordebiler :D

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Betaler 4800kr hvis jeg ikke husker feil. BMW 520i 91mod delkasko, 8000km tror jeg. Har den på faren min, 50% bonus. Og sånn fører under 18år.

 

Fører under 18 år :D :D

 

Uffda...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

 

Fører under 18 år :D :D

 

Uffda...

 

BAAAAHHhh.. jaja er jo bare 17 nå da så.. Men mente under 23.. Øvelseskjører med kjerra nå, så er jo fører under 18år..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 5000 kr til Gjensidige, Mustang Gt 5 liter full kasko, 4 tusen i egenandel, 20 000 kjørelengde .....dårlig ?

 

Mvh Ottesen;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Betaler 5000 kr til Gjensidige, Mustang Gt 5 liter full kasko, 4 tusen i egenandel, 20 000 kjørelengde .....dårlig ?

 

Mvh Ottesen;)

 

Mustang er faktisk svinbillig å forsikre. En kamerat har en 1983 Mustang GT. Betaler 1700 kr i året for full kasko. Er riktignok på faren sin, men allikevel... Selv på en 18-åring slipper man unna med under 10 000 i året på disse bilene.

 

Og litt tilbake til topic...

 

jødahl: BMW er dyrt å forsikre. Hvertfall hvis du har en litt spesiell modell. Betalte 10 800 kr for 745-en min. Det var på fattern med ansvar og 8000 km i året. Latterlig mye penger!

 

Audi'n er derimot litt greiere. 3900 i året for full kasko og 12 000 km. Fortsatt på fattern ettersom at det ble for dyrt med full kasko på meg.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår