Mambo Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 det går jo. men er ikke noe vits siden kompressionen i motoren er alt for høy. slik at du ikke får noe ladetrykk! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 hvilket ladetrykk kan jeg kjøre på du tror du? og ca hk? Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 0.1? 10hk økning? noe i den dure ja.... kjøp deg heller en grom et/ft eller helst fk da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 du kan med en formel regne ut hvor mye trykk du må kjøre på for å oppnå samme effekt som feks en 230et, men ha samme komrpesjon i sylynderene i tenningsøyeblikket som denne motoren, men fortsatt lade mindre enn denne fordi du har høyere kompresjon fra før.. Etter mitt hode skal det da funke akkurat like bra med mindre delene i sugemotoren har mye dårligere kvalitet.. og at du klarer å gi motoren nok bensin.. Er blitt en liten trend i volvomiljøet i USA å kjøre høykompresjonsmotorer med overlading. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 hvor manje bar kan jeg kjøre på min 200-k motor da?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.