Evjen Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hei. Skulle på jobb kl 17 i dag, kjørte innover mot Larvik og gikk tom for bensin. Satt sykklen ved en busslomme i Joffallen retning Larvik (for dere som er lokalkjente og hadde planer om å hente den når jeg var ferdig på jobb. Kjørte hjemover retning Stavern for å hente nøkklen til sykklen og da var sykklen borte, kl var da 21.35. Traff en kar som gikk tur med bikkja og spurte om han hadde sett sykklen, joda han hadde sett den kl. 21.15 og da sto den trygt og godt der jeg satte den fra meg. Noen hønsehuer har altså vært å stjelt sykklen mellom 21.15 og 21.35. Fått vært å anmeldt tyveriet hos Politiet nå, men som de selv selv sier er det ikke akkurat saken de prioriterer mest, så hvis noen skulle få tilbud om kjøpe en sånn så sjekk rammenr. og ring Politiet å hør om den er stjelt (finnes 20-30 stk av den type sykkel i Landet). Legger ved noen bilder her: Sykklen er lakkert Ferrari rød, har spessielle umbraco skruer som stikker litt ut fra kåpene, sete er besjt og baksetemangler. Reg.nr. er LU3707 og rammenr. er DGM52999FOM. Har du sett, hørt kjenner noen som vet om noe ring meg på tlf. 994 36 112 MVH Espen - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enzo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 kjedelig evjen. skal si i fra vettu:D håper den komme rtil rette Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976 IN CAR WE TRUST May the downforce be with you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 This is bullshit... Jævla kleptomaner der ute! ARGH! Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Kjipt.. veldig kjipt... Om du finner dem, sørg for å slå.. hardt! Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Veldig surt dette her. Dette er uten tvil den råeste lettsykkelen man får tak i etter min mening. Skal holde ørene og øynene oppe, hvis jeg hører noe. Legg ut en tråd på http://www.mopedportalen.com også, kanskje de kan hjelpe deg. Hvordan forsikring og sånn har du? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Rage Veldig surt dette her. Dette er uten tvil den råeste lettsykkelen man får tak i etter min mening. Skal holde ørene og øynene oppe, hvis jeg hører noe. Legg ut en tråd på http://www.mopedportalen.com også, kanskje de kan hjelpe deg. Hvordan forsikring og sånn har du? Flott, er jo så og si umulig å få solgt sykklen hel, så enten er det noen som skal bruke den som delesykkel, slakte den og selge deler eller sende den til utlandet. Jeg har full kasko i Sparebank1, skal i møte med banken om 1 time å høre hva dem sier der. Håper jeg får igjen en levbar pris for den, hadde en kjøper nå som var villig til å gi 55000 for den. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Surt Espen.. det ordner seg nok, forhåpentligvis. AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 *kremt* Du har en spesiell sykkel, går tom for bensin, setter den fra deg på en buss lomme... og drar på jobb/forlater sykklen i 4 timer... Syns ikke det var så lurt jeg da... Men JA jeg syns det er kjipern at du har fått den frastjålet og jeg forbanner alle de som ikke kan la andre sine ting være! :( :mad: :( I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ska se etter den jeg....forsvant en NSR her i byen....fant deler av den i Larvik...... "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 utoli kjipt det der.. men det å sette en sykkel på en bussholder plass for å hente den 4 timer etter på er vel ikke alltid like lurt.. får håpe du får alt tilbake på forsikringen.. 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg så en slik på vei fra jobb idag... bor i Bergen. La merke til den pga frontpartiet er litt spesielt, fargen var lik. Går vel endel av de syklene på veiene, men hvem vet. Ser jeg den igjen så skal jeg se på skilt nr. For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by HiiP *kremt* Du har en spesiell sykkel, går tom for bensin, setter den fra deg på en buss lomme... og drar på jobb/forlater sykklen i 4 timer... Syns ikke det var så lurt jeg da... Men JA jeg syns det er kjipern at du har fått den frastjålet og jeg forbanner alle de som ikke kan la andre sine ting være! :( :mad: :( Det var kanskje ikke noe sjakktrekk nei, men var 3-4 km å gå til nærmeste benisnstasjon og 3-4 km tilbake, var allerede seint ute til jobb så jeg gjorde kanskje ikke min beste avgjørelse der. Den sto ikke på busslomma, men på andre siden av veien, altså en liten vei som går ned til noen private hus der. Sykklen var fullt mulig å se fra veien som er ganske traffikert og noen private boliger, så regna med at den sto tryggt der i noen få timer. Det er lett å være etterpåklok. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Hondaen Jeg så en slik på vei fra jobb idag... bor i Bergen. La merke til den pga frontpartiet er litt spesielt, fargen var lik. Går vel endel av de syklene på veiene, men hvem vet. Ser jeg den igjen så skal jeg se på skilt nr. Er vel kanskje tvilsomt at de har fått den til Bergen i løpet av så kort tid, men alt er jo mulig. Hadde vært flott hvis du sjekka regnr, men hvis de er tette nok til å kjøre med den nå så har de sikkert tatt et annet skilt å satt på. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impervium Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Hvis stedet er synlig fra de private husene ville jeg tatt turen opp, ringt på og spurt hyggelig om dem hadde sett noe.. Ettersom dem bor der kunne det jo til og med hende dem visste hvem tyvene var? En tyv stjeler nemlig trolig sjelden kjøretøy eller andre sterkt synlige ting langt hjemmefra, eller fra et eventuelt skjulested pga risikoen over å bli stoppet.. Og det er jo ikke SÅ mange Mitoer rundt på Norske veier heller.. Men det å la sykkelen stå i 4 timer var jo ikke akkurat et sjakktrekk heller.. Lykke til :) Mvh Impervium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 stod den i busslomma ved meg, eller den nede ved innkjøringa til stranda (nede i dumpa)? for hvis det var den oppe ved meg kan jeg jo evt være med å høre rundt for deg, kjenner de fleste naboene relativt godt her... skal holde øya oppe etter den jeg! navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg