Gå til innhold

Stjålet: Cagiva Mito

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Impervium

Hvis stedet er synlig fra de private husene ville jeg tatt turen opp, ringt på og spurt hyggelig om dem hadde sett noe..

Ettersom dem bor der kunne det jo til og med hende dem visste hvem tyvene var?

En tyv stjeler nemlig trolig sjelden kjøretøy eller andre sterkt synlige ting langt hjemmefra, eller fra et eventuelt skjulested pga risikoen over å bli stoppet..

Og det er jo ikke SÅ mange Mitoer rundt på Norske veier heller..

Men det å la sykkelen stå i 4 timer var jo ikke akkurat et sjakktrekk heller..

Lykke til :)

Mvh

Impervium

Tviler på at det er noen som bor der som har tatt den, de nærmeste naboene kjører Cayenne S og BMW X5.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaatek

stod den i busslomma ved meg, eller den nede ved innkjøringa til stranda (nede i dumpa)? for hvis det var den oppe ved meg kan jeg jo evt være med å høre rundt for deg, kjenner de fleste naboene relativt godt her...

skal holde øya oppe etter den jeg!

Den sto på neste busstopp, altså midt i bakken der.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kanskje litt nærmere sannheten.

Politiet fant en motorsykkel som var stålet fra Larvik samme dato som min, altså 1. september. Den ble finni i Sandefjord, var fire personer som kjørte rundt med den på en henger, 3 fra Larvik og 1 fra Sandefjord. Alle var menn i aldern 18-20 år, han ene ble også pågrepet med 7 gram hasj, en svær kniv og pepperspray. Det var altså ikke min sykkel, men mye tyder på at det er de samme personene som har tatt den.

En annen ting jeg stussa over er stedet den ble finni, akkurat samme sted hengern vår ble finni etter den var stjelt for en stund siden.

Hvis noen har noen mistanker om hvem det kan være vennligst PM eller ring meg på 99436112.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sykklen finni. En del skader osv, motoren er skjært. Vet nå hvem folka som har tatt den er og har gitt dem et krav på å betale 4000 kr som jeg må ut med i egenandelen, pengene skal jeg ha innen fredag 17. september hvis ikke blir de anmeldt og krevd for egenandel + for tort og svie.

Håper/tror det er såpass mye skader at sykklen blir kondemnert slik at jeg får penger av forsikringsselskapet, da slipper jeg å vente 1/2 år på deler, kommer sansynligvis aldri til å få den like pen som den var heller.

Bil neste!

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår