monteverdi Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Noen som har erfaringer med hvilken motorolje som fungerer best på en 2,0 Mk1 motor? Syntetisk, halvsyntetisk, vanlig mineralolje? Hvilke oljefabrikat? Ellers ser jeg mange som skifter om til hvite sideblinklys. Får en kjøpt disse på nettet noe sted? Det er stygt med disse orange "rundingene" på framskjermene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg bruker helsyntetisk på min mondeo, fuker det! har hvite blinklys på min kjøpte disse hos bilextra: Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Helsyntetisk, Biltema! Har ikke brukt annet siden forrige årtusen.. Har brukt det på alle mine biler, og ingen har hatt noen problemer. Jeg har ingen 2,0 liter MK1, men siden oljen har funka på alle andre modeller jeg har hatt, så funker den sikkert på denne også... Kjøpte mine side blinklys hos Autopower i Arendal, ca 300kr. 10min å bytte :) Fulgte også med oransje pærer. tlf: 370 31 300 Bilde Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 hmm.. tror jeg betalte tilsammen 84 kr for mine, men fulgte da ikke med orange pærer.. og det tok ikke mer enn 10 min å bytte til disse heller ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Syntes dine ser runde ut jeg, stemmer det? ....ja...det er sikkert de orange som er så dyre ;) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 anbefaler at dere bruker 5w30 olje..! castrol lightec TXT eller noe slikt.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg