Oleee Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Sorry off-topic til Nissan eiere, men passer noen av disse diodene til Golf III instrumentet? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Sitat Originally posted by Oleee Sorry off-topic til Nissan eiere, men passer noen av disse diodene til Golf III instrumentet? :) Gå inn på: www.dioder.no Se på diode nr 112-L (hvis du skal ha blått lys) og 122-L For rødt lys. Merk at den grønne folien må fjernes, på ditt instrumentpanel. Sidene er under stadig oppdatering, VW kit er rett om hjørnet. :cool: Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 hva med minbil sin kit?;):P <--- Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Sitat Originally posted by Stephan hva med minbil sin kit?;):P <--- Jeg er ikke sikker på hva slags dioder du kan bruke, du må nesten sjekke selv hva slags pærer du har i dag, og må bytte ut, så sammenligne med de diodene som ligger på sidene. Har du sokkeløse glasspærer, så er et ikke noe problem. Bare send meg en mail på hvor mange du trenger. :-) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Sitat Originally posted by cyrog Gå inn på: http://home.tiscali.no/cyrog/dioder/dioder.html Se på diode nr 112-L (hvis du skal ha blått lys) og 122-L For rødt lys. Merk at den grønne folien må fjernes, på ditt instrumentpanel. Sidene er under stadig oppdatering, VW kit er rett om hjørnet. :cool: Har disse diodene blitt testa ut på Golf III, siden du veit hva slags dioer jeg skal bruke? ;) Regner med at det er dioder for bruk av instrumentpanelt, og ikke ved bryterne ved "varme-anlegget" i bilen...? Og VW-kit - hva er det for noe da? :) Keep me updated! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Sitat Originally posted by cyrog Jeg er ikke sikker på hva slags dioder du kan bruke, du må nesten sjekke selv hva slags pærer du har i dag, og må bytte ut, så sammenligne med de diodene som ligger på sidene. Har du sokkeløse glasspærer, så er et ikke noe problem. Bare send meg en mail på hvor mange du trenger. :-) Slik ser pærene mine ut.. ligner jo.. men vil være helt sikker:P;):rolleyes: Kjipt å bruke en halv kalv på noe jeg ikke kan bruke... hvis du skjønner... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Sitat Originally posted by Stephan Slik ser pærene mine ut.. ligner jo.. men vil være helt sikker:P;):rolleyes: Kjipt å bruke en halv kalv på noe jeg ikke kan bruke... hvis du skjønner... Jeg er helt med på den, det du trenger er 4 stk 316 og 2 stk 111. (hvis du skal ha blått lys) De passer rett inn i de holderne du har :cool: 450 bols skal du få det for + porto, hvis du er snill å tar noen bilder av hvordan du monterer det, slik at jeg kan få laga en Mitsubishi guide også :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Hvilke dioder passer en Sunny N13? Har Nissan en standard der kanskje? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Sitat Originally posted by Jap_Power Hvilke dioder passer en Sunny N13? Har Nissan en standard der kanskje? Det har jeg ikke noe oversikt over, ta å sjekk opp med Nissan, eller skru litt selv :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Ford har forøvrig samme som mitsu og nissan når det gjelder pærene i instrument-panelet(scorpio, sierra og granada iaffall), men der er det noen plast-hetter du må ta av inni instrumentet(grønne eller blå). Sierra(og scorpio?) har samme i parklysa foran også. Hvor mye skal du ha for 2 stk. blå og 5 ell. 6 stk. røde og åssen blir det med frakt?(sokkel-løse) Nissan silvia har forøvrig samme pærer i instrument og parklys så er nok en standard på nissan. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Sitat Originally posted by Granada3.0GL Ford har forøvrig samme som mitsu og nissan når det gjelder pærene i instrument-panelet(scorpio, sierra og granada iaffall), men der er det noen plast-hetter du må ta av inni instrumentet(grønne eller blå). Sierra(og scorpio?) har samme i parklysa foran også. Hvor mye skal du ha for 2 stk. blå og 5 ell. 6 stk. røde og åssen blir det med frakt?(sokkel-løse) Nissan silvia har forøvrig samme pærer i instrument og parklys så er nok en standard på nissan. Takk for info på Ford, kjekt å vite :) Du finner veiledende priser på: www.dioder.no Hvis du kjøper flere samlet, vil jeg gi deg litt rabatt slik at det tilsvarer et "kit" (eksempel 5 pærer til 449.-) Frakt kommer på ca 50.- v/forskuddsbetaling. Det kommer litt ann på hvilke dioder du skal ha. Ta en titt på sidene, og send meg en mail når du har funnet det du leter etter. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Sitat Originally posted by Oleee Har disse diodene blitt testa ut på Golf III, siden du veit hva slags dioer jeg skal bruke? ;) Regner med at det er dioder for bruk av instrumentpanelt, og ikke ved bryterne ved "varme-anlegget" i bilen...? Og VW-kit - hva er det for noe da? :) Keep me updated! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Da har vi fått domenet, og sidene er flyttet. Velkommen inn! http://www.dioder.no Nye sider er på vei, inntil videre får vi klare oss med disse :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Vil samtidig meddele at vi har fått inn Xenon kit, for ettermontering til de fleste biltyper. www.dioder.no/xenon Hvis det er noen som venter på dioder som jeg ikke har tatt kontakt med i dag, så gi meg liten påminnelse. På forhånd takk! mvh Anders Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Så dritfett ut det der! Må nesten ha meg et sånt sett.. Men; Lysene i knappene i midtkonsollen vil jeg også ha blå. Hva slags dioder må jeg har her? Sånn ser pærene og pæreholderene i knappene ut; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg