Zamot Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 "Overskridelse av støynivået: - oppgitt av fabrikken (F) med mer enn 5 dB(A), " Dvs. støynivået kan overstige det som står i vognkortet med 5dBA. Les mer om dette her (søk på f.eks. støy). Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ble stoppet fredagskveld på vei til dbdrag i hønefoss jeg kom meg hele ca1km (gjennom jessheim sentrum) før de vinka meg inn, måtte ha papirer på senking,støy og på dekk og felger. er det noe stress og få i orden det med dekk og felger? subber akkurat ikke borti noe sted. møkka biltilsyn..stoppet meg vel kun pga jeg har en bil i den "klassen" de bare kunne drømme om når de var 18. bitre for det enda.. ARGH! Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by VolvoMan fikk beskjed for en stund siden på NAF at at man kunne kan ha 5% høyere støy en det bilen hadde originalt.. Det slutt på at et verksted må fylle ut det berømte skjemat ved senking, nå trenger du kun TUV papire og måle papier på forstilingen. Sa Volvo til meg i for en uke siden da de godkjent min 240 Solfilm i frontruta er ikke LOV uansett om det er TUV godkjennt fikk jeg beskjed på biltilsynet "De tvilte også på at det fantes med TUV godkjenning" Det skal ikke være noe i forontruta eller sideruten foran.. Huska at biltilsynet mener at det kan komme et lavt flygend fly eller fugel som vi skal se :D Originally posted by Zamot "Overskridelse av støynivået: - oppgitt av fabrikken (F) med mer enn 5 dB(A), " Dvs. støynivået kan overstige det som står i vognkortet med 5dBA. Les mer om dette her (søk på f.eks. støy). 5dB er en deeeeel mer enn 5% overskridelse :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 kanskje det var 5dB han sa.. :) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Jeg har lakka baklyktene røde nå, blinklyset blinker oransje det, men ryggelyset er rosa. Men ryggelys er ikke påbudt så lenge det ikke er hvite glass bak, må vel kanskje koble ut da men. Og fins jo nok bilsvaksynte. Lovdata.no: RYGGELYS 9. Bil kan ha en eller to lykter som gir hvitt eller gult ryggelys. 9.1 Lyktene skal gi stor spredning og må ikke virke blendende. 9.2 Hver lykt skal være slik konstruert og innstilt at belysningen 25 m foran lykten er mindre enn 1 lux i ethvert punkt som ligger over horisontalplanet gjennom lyktens sentrum. 9.3 Lykten(e) skal være plassert slik at høyden fra vegbanen til nederste kant av den lysende flaten er 25 cm eller mer, men høyden fra vegbanen til øverste kant av den lysende flaten må være mindre enn 120 cm. Målene skal tas når bilen er ubelastet. 9.4 Lykten(e) skal være koplet slik at den (de) bare kan tennes når tennings strømmen er slått på og når enten giret settes i revers, eller bilen beveger seg bakover. 9.5 Lykter for ryggelys som tilfredsstiller direktiv 77/539/EØF anses å oppfylle bestemmelsene foran. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg