Gå til innhold

skal kjøpe Corrado G60

Ranger emnet

D-1

Anbefalte innlegg

Er ikke bare det du bør sjekke når du skal kjøpe bil. På G60 bør du først og fremst høre når G-ladern ble overhalt sistgang, som vanlig så sjekker du etter rust, og alt det vanlige som kan være slitt. Har bilen vært på service i det siste? Har den blitt tatt vare på i det hele tatt? Sånne ting du heller bør spørre om. Ventilløftere er ikke spesielt dyrt (Etter hva jeg vet), men du må jo få noen til å skifte de for deg hvis du ikke kan det selv.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-laderen ble skiftet på 165000 nå er den gått 195000...

Bilen ble naf-testet i februar så jeg tror ikke det er noe rust..

Bremsecalipterne bak er helt ny, og helt nye dekk....

helt nytt eksos anlegg..

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG60T

var å så på en 1989 mod.

det kalket litt i motoren, han sa det var ventilløfterne, kan det stemme?? Er det dyrt å fikse?? Lønner det seg å kjøpe denne bilen?

Det kakler litt i ventilløfterne på golfen min også... Så jeg lurer på det samme som deg, om det er dyrt å fikse?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cchris

Det kakler litt i ventilløfterne på golfen min også... Så jeg lurer på det samme som deg, om det er dyrt å fikse?

Koster 85,- kr stk hos Krogslund

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider